sobota, 22 grudnia 2012

O czym w najbliższym czasie przeczytasz na blogu czyli zapowiedź poświątecznych recenzji+ życzenia dla czytelników bloga.

Dziś  zapowiedź tego co niebawem ukaże się na blogu.
I. Egzemplarze recenzyjne.

1. Edgar Allan Poe "Opowieści niesamowite "- audiobook od platformy audeo.pl
2. Joselito Michaud "W pułapce dzieciństwa"- od Księgarni Matras.


II. Przeczytane , ale jeszcze nie recenzowane.
1. Stephen King Misery- pożyczone.
2, Stephen King " Ręka Mistrza"- pożyczone
3. Nicholas Sparks  "Pamiętnik"- książka czytana w liceum mam napisaną jej recenzję jeszcze z czasów przed założeniem bloga może to ją opublikuję może napiszę po raz drugi? nie wiem  jeszcze.
Ponadto 30 grudnia pojawi się  podsumowanie mojego udziału w wyzwaniach czytelniczych zaproponowanych przez bloggerów w 2012r. Zgłosiłam się do kilku , ale z paru zrezygnowałam. Jednak o tym przeczytacie w osobnej notce. Z tej " okazji" chciałabym zrobić mały banerek  napis np Anne i wyzwania czytelnicze 2012. Czy ktoś byłby chętny do zrobienia dla mnie takiego okolicznościowego bannera? Jeśli tak proszę o kontakt na mejla. Z góry dziękuję za pomoc.
ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE. 

Życzę wszystkim czytelnikom mojego bloga  zdrowych, spokojnych ,ale przede wszystkim  rodzinnych świąt Bożego Narodzenia. Niech ten czas wypełniają chwile spędzone z bliskimi. Oby Mikołaj  obdarował Was wymarzonymi prezentami a Sylwester  był udany.  Natomiast  zbliżający się 2013r niech  będzie jeszcze lepszy niż ten , który minie. Wszystkiego najlepszego.











14 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia i czekam na recenzje. Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie, również ciepłych i rodzinnych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałych Świąt!
    Nie mogę się doczekać recenzji. (:

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również Tobie życzę Radosnego Bożego Narodzenia.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje, szczególnie interesuje mnie "W pułapce dzieciństwa".
    Tobie również życzę wesołych świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę czekała z niecierpliwością. Szczególnie na te pierwsze dwa tytuły. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się na recenzje książek Stephena Kinga, bo bardzo go cenię i jestem ciekawa twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Misery" to strzał w dziesiątkę, jedna z moich ulubionych powieści Mistrza, w sam raz na zimowy wieczór (wszak bohater ląduje u swojej najwierniejszej fanki przez śnieg...). Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. King! <3 Czytaj i pisz recenzje, bo jestem ciekawa tych pozycji (a ich nie czytałam :/). No i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspanialych, magicznych, pelnych radosci Swiat zycze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę mnóstwa książek pod choinką!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najszczersze życzenia pogodnych, wesołych świąt w ciepłej, rodzinnej atmosferze!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.