poniedziałek, 11 marca 2013

O czym w najbliszym czasie przeczytasz na blogu czyli zapowiedź recenzji.

Obserwując Wasze blogi bardzo często natrafiam na różne stosiki , posty w, których pokazujecie co nowego  pojawiło się na półce z książkami.  Sama również postanowiłam zaprezentować  swoje  zdobycze.  Większość książek to egzemplarze recenzyjne.
 I. Od  Grupy Wydawniczej Publicat.


 1. Nora Roberts Niebo Montany-  kolejna książka mojej ulubionej autorki. Po zakończeniu  lektury zamierzam obejrzeć ekranizację .

2.  Nora Roberts Prawo krwi – do tej powieści przyciągnęła mnie jej okładka(, ale nie ta nastąpiła mała pomyłka)..

3.  Philippa Gregory Wieczna księżniczka- pierwszy tom cyklu tudorowskiego.

4. Philippa Gregory Kochanice króla- drugie spotkanie z dynastią  Tudorów.

5. P.C+ Cristin Cast  Kuszona – seria Dom Nocy część szósta.

6. P.C+ Cristin Cast  Spalona – opowieści o wampirach ciąg dalszy.

7. Alyson Noël Błękitna godzina – drugie spotkanie z cyklem Nieśmiertelni zobaczymy czy autorka wyciągnęła wnioski i napisała coś lepszego niż premierowa część. Aczkolwiek nie mam zbyt  wielkich oczekiwań. Liczę na   przyjemną i odprężającą historię
.
8.  Libba Bray  Mroczny sekret- książka otwierająca  ciekawie zapowiadającą się  trylogię Magiczny Krąg. 

II. Od Wydawnictwa MG. 



 


1. Anne Brontë Lokatorka Wildfell Hall- druga i niestety ostatnia książka najmłodszej z sióstr pisarek. Coś czuję,  że będzie to prawdziwa czytelnicza uczta.

2.   Charlotte Brontë Profesor  - debiutancka powieść najstarszej  z   sióstr . W Anglii wydana dopiero po śmierci autorki.

3.  Bruno Schulz Sklepy cynamonowe – czekałam , czekałam i w końcu mam . Ilustrowane wydanie zbioru opowiadań, który chciałam przeczytać już dawno.

4.  Leopold  Tyrmand-  Dziennik 1954- miałam przyjemność czytać fragmenty tej książki w szkole średniej. Teraz przyszła pora aby poznać całość.

5. Leopold Tyrmand  Cywilizacja komunizmu- nie jest tajemnicą , że uwielbiam książki o tematyce historycznej , więc gdy tylko otrzymałam propozycję zrecenzowania tego tytułu  nie wahałam się ani chwili.





III Od Wydawnictwa M.



1. Meredith Goldstein  Single  - nie miałam tej książki na swojej liście, ale może okaże się całkiem ciekawa .

2. Margaret Dilloway Sztuka uprawiania róż z kolcami – zagadkowy tytuł ,  urocza okładka i interesujący opis  zobaczymy co z tego wyniknie. 

 


IV. Od Pani Moniki z Młodzieżowego Klubu Recenzenta.

 

1 Diane Chamberlain Szansa na życie – o tej książce i o jej autorce czytałam sporo dobrego. Jestem ciekawa czy pisarka zdoła mnie do siebie przekonać.

2. Katarzyna Michalak Powrót do Poziomki – trzecia część serii owocowej, jednak zanim zacznę ją czytać muszę najpierw poznać tom pierwszy bo  drugi  i czwarty mam już za sobą.

Jak widać na załączonym obrazku na czytelniczą nudę narzekać nie mogę. Stosiki różnorodne pod względem gatunkowym( fantastyka, powieści historyczne, obyczajowe , klasyka). Jest więc w czym wybierać.  Na koniec  standardowe pytanie Czytaliście , którąś z książek a może macie ją w planach ?

 Ps kolejna książka "się czyta". Natomiast jutro zamieszczę recenzję powieści Noce w Rodanthe  czytanej w 2010 r( recenzja wyciągnięta z szuflady).


 


 




26 komentarzy:

  1. Czekam na recenzje przede wszystkim książek Philippy Gregory :-) "Kochanice króla" czytałam, ale "Wiecznej księżniczki jeszcze nie, więc tym bardziej mnie ona interesuje :) Ale wszystkie pozycje od innych wydawnictw również są interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa tytuły zostawię sobie na koniec bo po pierwsze są dość grube a po drugie takie perełki zasługują na to aby poświecić im swój czas a tego ostatnio trochę brak.

      Usuń
  2. Rzeczywiście lektury wystarczy Ci na dłuższy czas:) Polecam trylogię Magiczny krąg i książki Gregory:) Dom Nocy niestety mnie zawiódł w tych dwóch książkach:)
    Tyrmanda Cywilizację komunizmu teraz będę czytać, a siostry Bronte pisały genialne książki, więc na pewno będzie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No o tej trylogii dużo słyszałam. Przekonały mnie recenzje czytelniczek, okładki i czas akcji.

      Usuń
  3. Czytałam "Prawo krwi" ale właśnie Gerritsen, nie Roberts i trochę się rozczarowałam. Z chęcią sięgnęłabym po książki Bronte i Chamberlain :) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawią mnie książki Bronte no i oczywiście pani Michalak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie pozycje są tak cudowne, że bez wahania przytuliłabym je do swojej biblioteczki! Szczególnie zazdroszczę książek sióstr Bronte oraz Kasi Michalak :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację tylu perełek to dawno nie miałam Mam zamiar zgromadzić wszystkie książki sióstr w obojętnie jakiej wersji( na razie mam 3 książki papierowe oprócz wymienionych tutaj jeszcze recenzowana niedawno "Agnes Grey" + "Wichrowe Wzgórza" w wersji audio).

      Usuń
  6. Książki są mnie znane, choćby z widzenia. Czekam na Twoje wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe tytuły, czekam na recenzje, miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzje, zwłaszcza ,,Mrocznego sekretu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zapowiadają się recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać recenzji "Mrocznego sekretu" i książek sióstr Bronte. (:
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na Gerritsen :) Rzeczywiście bardzo różnorodne stosy, nie będziesz się nudzić :) Przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam żadnej książki z twojej listy, ale mam w planach ,,Powrót do Poziomki''. Również seria o wampirach kusi mnie niezmiernie.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Niebo Montany' to moja ulubiona powieść Nory Roberts. Kilka razy już do niej wracałam i pewnie wiele jeszcze razy będę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele świetnych pozycji. Najciekawsze książki, dla mnie, są w pierwszym stosiku i to na ich recenzje głównie będę czekać - szczególnie na "Mroczny sekret", gdyż po przeczytaniu "Wróżbiarzy" jestem ogromnie ciekawa innych dzieł tej autorki! :)
    Miłego czytania :))

    OdpowiedzUsuń
  15. "Profesora" oraz "Sztukę uprawiania róż z kolcami" chętnie sam bym przygarnął. Czekam więc na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na wrażenia z "Nieba Montany" oczywiście!

    "Zazdroszczę" Bronte oraz Tyrmanda, "Sklepy..." znam z innych wydań, "Powrót do Poziomki" u mnie czeka aż mnie najdzie ochota na powrót do tej serii ;-) A "sztukę uprawiania róż..." też będę mieć - porównamy wrażenia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam Sztukę uprawiania róż, bardzo ciepła i mądra książka- niedługo recenzja u mnie.
    Ja u Ciebie bym podkradła Philippe Gregory i P.C. Cast ;) Miłego czytania i czekam z niecierpliwością na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.