niedziela, 10 lutego 2013

Nowości książkowe.

Ostatnio na naszym rynku za sprawą Wydawnictwa M pojawiły się dwa ciekawie zapowiadające się tytuły.
Właśnie im poświęcona jest dzisiejsza notka. Pierwsza z nich to :
Większość singli się zna (a nawet ze sobą romansowało!), ale jest też dwóch obcych – i nie wiadomo, jak się zachowają.
Już przed samym ślubem jest gorąco od emocji, a podczas nocy weselnej dochodzi – jak to często bywa i w życiu – do nieoczekiwanych konfrontacji, które przynoszą w sumie oczyszczające skutki. Każdy z singli odpowiada sobie podczas tej nocy kogo (lub czego) najbardziej potrzebuje w życiu – i próbuje to zrealizować.
Powieść ta wydaje się być książką bardzo życiową i za to już na wstępie dostaje plus.
Natomiast druga pozycja  to:
 
Gal to przewlekle chora na nerki nauczycielka biologii, która ma nietypowe hobby: krzyżuje z powodzeniem rzadkie i piękne odmiany róż. Wszystko się zmienia, gdy w jej poukładanym i nieco nudnym świecie ląduje niespodzianie jej nastoletnia siostrzenica, spragniona rodzinnego ciepła i poczucia bezpieczeństwa.
Nagle okazuje się, że nie wszyscy ludzie wokół Gal są jej wrogami – być może ona sama pokazywała im tylko kolce. Powoli, krok po kroku świat pokazuje swoje jaśniejsze oblicze: jest szansa na zwycięstwo w zawodach hodowców, pogodzenie się z siostrą, a nawet na miłość.
Ta książka zainteresowała mnie zdecydowanie bardziej . Powody są dwa. Po pierwsze tajemniczy tytuł i urokliwa okładka ,a po drugie bohaterka , która ma pasję
Źródło opisów: 
1.
http://www.mwydawnictwo.pl/p/988/single
2.http://www.mwydawnictwo.pl/p/989/sztuka-uprawiania-r%C3%B3%C5%BC-z-kolcami

Zainteresowała Was , któraś książka?.

12 komentarzy:

  1. O Singlach bym poczytała, bo sama jestem jednym z nich :) Ale druga też niczego sobie. Długi tytuł - dość rzadko się to spotyka :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zainteresowana "Single" :D Może być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza nieco mniej mnie ciekawi, za to drugą bym chętnie przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  4. książka nr 1 ma właśnie do mnie przyjść w przyszłym tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie bardziej zainteresowała mnie druga pozycja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie Single mnie zainteresowali. Lubię takie książki, relaksują mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zaciekawiła mnie druga pozycja. Uwielbiam róże, więc książka idealna dla mnie. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga historia wydaje mi się niezwykle intrygująca... i ten tytuł... *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba tym razem żadna z powyższych by mnie nie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róża kojarzy mi sie z taką piekna, delikatną miloscia :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.