sobota, 2 lutego 2013

Kolejny audiobook do pobrania.

Ze względu na duże zainteresowanie  darmowym audiobookiem o popularnym detektywie i dużą ilością e- maili od czytelników i bloggerów dotyczących kontynuowania takich promocji platforma Audeo spełnła ich życzenie. Udostępniła kolejną książkę w wersji audio. Tym razem jest to Czarny kot” Edgara Alana Poe. Jeśli ktoś ma ochotę posłuchać wystarczy kliknąć w poniższy link  i pobrać audiobooka na swój komputer.
https://www.facebook.com/okazje.w.miescie/posts/10151431704006967
Miłego słuchania. 

6 komentarzy:

  1. Już pobrałam i odsłuchałam "Czarnego kota". Bardzo mi się podobało, choć to straszna historia, to jak na mój pierwszy raz z audiobookiem - nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, moze sobie pobiore ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz wejdę i pobiorę. To będzie mój pierwszy audiobook.

    OdpowiedzUsuń
  4. już wczoraj się zaopatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za cynk. Zaraz pobiorę.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.