piątek, 12 listopada 2021

Kącik Filmowy # 24 Dwa ciekawe wywiady z aktorkami


Wykonanie : Klaudyna Maciąg
Kącik Filmowy by Anne 18 - miejsce  gdzie będę pisać o filmie. W kąciku znajdą się nie tylko recenzje polskich produkcji które obejrzę i  uznam za warte polecenia.  Będę pisać także o blogach i kanałach w serwisie Youtube poświęconych filmowi. Znajdziecie tutaj moje recenzje, przemyślenia i  garść filmowych inspiracji.
 
Drodzy Czytelnicy. Dzisiejszy Kącik Filmowy będzie bardzo krótki. Znajdą się w nim  tylko dwa, ale za to bardzo interesujące wywiady. Pierwszy przeprowadził Karol Paciorek z Mają Ostaszewską, a drugi Magda Mołek z Joanną Koroniewską- Dowbor. Zapraszam do słuchania i oglądania. 
 
I. Maja Ostaszewska kontra świat czyli jak ? być silną kobietą w Polsce ?- w ponad godzinnej rozmowie aktorka opowiada o roli w filmie Teściowie, pracy w teatrze oraz  działalności społecznej. 
 

II. Wiara, nadzieja i miłość czyli Joanna Koroniewska W Moim Stylu. Dość osobisty wywiad, w którym aktorka zdradza kulisy pracy w teatrze, opowiada o pewnym traumatycznym wydarzeniu z dzieciństwa, swojej rodzinie, wierze i spektaklu Odjechana farsa w Teatrze Komedia, gdzie na co dzień występuje. Joanna Koroniewska  jakiej nie znacie. 
 


Na dziś to już wszystko.  Mam nadzieję, że wybrane wywiady i dla Was okażą się interesujące. 
 
Udanego dnia. Anne 18. 


 

12 komentarzy:

  1. Może zapoznam się z nimi w wolnej chwili, dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W wolnej chwili obejrzę sobie te wywiady, gdyż ich bohaterki to interesujace persony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska12 listopada 2021 19:11

    Joannę Koroniewską bardzo lubię, więc skuszę się na obejrzenie tego nagrania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi wywiad bardziej do mnie przemawia. Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie są to moje ulubione aktorki. Jednak Ostaszewska w filmie "Teściowie" jest wspaniała, dlatego chętnie posłucham co ma do powiedzenia o pracy nad tą rolą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe wywiady. Podobały mi sie oba

    OdpowiedzUsuń
  7. Zobaczymy, może jednego wysłucham, bo aktorki oczywiście znam, ale nie jestem ich fanką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię wywiady! Na pewno sprawdzę ten z Mają Ostaszewską!

    OdpowiedzUsuń
  9. W wolnym czasie odsłucham, bardzo chętnie obydwa wywiady. Dzięki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Postaram się odsłuchać kiedyś przy okazji, mogą być bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Maja Ostaszewska ostatnio mnie odrzuca przez propagandę, jaką uprawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, zaskoczyłaś mnie takim stanowiskiem. Zdaje sobie sprawę, ze większość sławnych ludzi uprawia propagandę, ale uważam, ze akurat Ona jest autentyczna w tym co robi

      Usuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.