poniedziałek, 15 listopada 2021

Kącik blogowy # 45 Blogowe dyskusje takie jak dawniej

Drodzy Czytelnicy. Dziś w Kąciku blogowym chciałabym zapytać czy tak jak ja tęsknicie za długimi  merytorycznymi dyskusjami, które jeszcze  kilka lat temu były w blogosferze codziennością ? Blogerzy ze stażem podobnym do mojego lub nieco krótszym być może pamiętają Kreatywny Klub Dyskusyjny, który na swoim dawnym blogu  blogu organizowała Klaudyna Maciąg. 

Ja parę lat temu z żalem, ze względu na brak chętnych do udziału  zakończyłam Pogaduszki u Anne 18, ale te siedem odsłon wspominam fantastycznie. 

Od wielu lat nieprzerwanie zachęcam Was do wymiany poglądów  na różne tematy w cyklu Dyskusja

Po kliknięciu w powyższy  link znajdziecie odnośniki do wszystkich tematów z lat 2013-2021. Możecie komentować do woli byle bez spamowania i z szacunkiem do innych dyskutujących. 

 
Nie wiem czy czas takich merytorycznych i niesamowicie interesujących dyskusji minął bezpowrotnie , bo po prostu tamtej, dawnej , bardziej otwartej na blogowe współprace blogosfery już po prostu nie ma ?  Może projekty podobne  do Kreatywnego Klubu Dyskusyjnego istnieją tylko ja o tym nie wiem ? 
Czy Wam też brakuje merytorycznych dyskusji o literaturze, blogowaniu , kulturze podobnych do tych z poprzednich lat ?  Czy jest szansa by ponownie się pojawiły ?
 
Jak myślicie dlaczego zniknęły  i czy chcielibyście, aby wróciły ?  
 
Czy sami kiedyś organizowaliście jakieś projekty dyskusyjne ? 
 
Udanego dnia. Anne 18.  

13 komentarzy:

  1. Ja w sumie nie pamiętam tych czasów :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie dyskusje zniknęły z blogosfery bo przeniosły się do social mediów, głównie na FB. Taki stan rzeczy już raczej nigdy nie wróci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to, system bloggera jest niewygodny do dyskusji, do tego dużo wartościowego contentu jest na fb i insta. Blogi w takiej formie umierają i będą coraz bardziej niszowe.

      Usuń
    2. Disqus jest o wiele lepszy, bo na bieżąco widać jak ktoś odpisze.

      Usuń
  3. Myślę, że takie dyskusje już nie wrócą, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tak podyskutować i żałuję, że nie ma ich w blogsferze. Jednak sm są łatwiejszym źródłem i są bardziej dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  5. zaczęłam blogować trzy lata temu, także to stosunkowo nie dawno, dlatego nie miałam okazji brać udziału w merytorycznej dyskusji na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  6. W dzisiejszych czasach nie ma już merytorycznych dyskusji, a jedynie powszechny hejt... Niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dyskusji o literaturze brakuje mi bardzo! Chciałabym dołączyć do grupy, która czyta książki i później o nich rozmawia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że teraz na fali jest Instagram i Tok Tok, gdzie nie trzeba brać w udziału w dyskusjach, tylko wystarczą tzw. lajki za dane zdjęcia czy filmik. Ludzie po prostu wolą iść na łatwiznę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie pamiętam. Prowadzę bloga od 2017. W przyszłym roku minie 5 lat. Mnie brakuje dobrych komentarzy. Sama zawsze staram się odpowiadać zgodnie z tematem posta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brakuje mi. Myślę,że dyskusje się skończyły w momencie,kiedy większość blogerów nastawiła się na współprace z markami - czy to finansowe,czy barterowe. (I siebie też tu mam na myśli,żeby nie było). Nie wszystkim ludziom się podoba,że na blogach pojawiają się reklamy - i po moim blogu widzę, że od tamtej pory spore grono dawnych czytelników przestało komentować.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.