wtorek, 11 października 2011

Pierwszy post na blogu Książki Warte Przeczytania

Na początek kilka słów o  tym kim jestem.  Mam na imię Anna.  Jestem uczennicą trzeciej klasy liceum. Całkiem niedawno prowadziłam już blog,  na którym było kilka recenzji książek. Jednak postanowiłam   go usunąć założyć nowy. Tak powstało to miejsce , czyli blog Książki Warte Przeczytania. 

Chcę na nim  dzielić się z Wami moją  literacką i recenzencką pasją.  Na początek  zamieszczę recenzje, które znajdowały się na  moim poprzednim blogu. Później pojawią się zupełnie nowe teksty. Zapraszam do odwiedzania i komentowania Anne 18. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.