poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Kolejne wyzwanie czytelnicze.

Dzisiaj znów notka informacyjna. W blogosferze pojawiło się kolejne wyzwanie czytelnicze. Jest ono dość nietypowe dlatego postanowiłam o nim napisać.  Zabawa nosi nazwę "Czytaj to się opłaca". O co w niej dokładnie chodzi? ( zasady pochodzą  z bloga jjon ) : http://bukowniczek.blogspot.com/

INFORMACJE OGÓLNE:

Nazwa wyzwania: W prezencie.
Główna zasada: czytamy książki, których pierwsze litery tytułu utworzą hasło: CZYTAJ - TO się OPŁACA!
Cel: uzbieranie pieniędzy na książki.
Terminy: od 1 maja 2013 do 1 grudnia 2013.
Liczba książek do przeczytania ogółem: 17 (tyle, ile liter w haśle).
Liczba książek do przeczytania miesięcznie: dowolna


INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE:

1. Celem wyzwania jest uzbieranie pieniędzy na książkowy prezent pod choinkę. Czy będzie to prezent dla kogoś, czy dla nas - to zależy wyłącznie od czytającego :-)

2. Wyzwanie polega na przeczytaniu 17 książek, których pierwsze litery tytułu złożą się na hasło: CZYTAJ - to się OPŁACA! w terminie od 1 maja do 1 grudnia 2013.

3. Tytuły dobieramy w dowolnej kolejności.

4. Litery "Ą" i "Y" traktujemy jako dżokera - tytuł może się rozpoczynać na dowolną literę. 

5. Za przeczytanie każdej książki nagradzamy się kwotą zdefiniowaną na początku wyzwania, a gromadzone pieniądze pozostawiamy nietknięte do momentu zakończenia wyzwania. Oczywiście nie podajemy wysokości tej kwoty - to już sprawa indywidualna.

6. Do końca każdego miesiąca uczestnicy wyzwania podsyłają linki do opinii o książkach przeczytanych w ramach zabawy i umieszczają baner pod postami. Informacje przesyłamy tu: jjon@gazeta.pl lub zostawiamy komentarz pod wskazanym postem. 

7. Na początku każdego miesiąca przygotuję zestawienie i zaprezentuję, kto jest na jakim etapie czytania i ile liter z hasła zrealizował.

8. O liczbie książek czytanych w danym miesiącu decyduje uczestnik.

9. Książki można dopasować do innych wyzwań ;-)

10. Do zabawy można się przyłączyć w dowolnym momencie.
Zgłoszenia zostawiacie pod tym postem :  http://bukowniczek.blogspot.com/2013/04/cakiem-niedawno-bo-dwa-miesiace-temu.html. 
Na koniec bannerek wyzwania . 


 Ja raczej tym razem podziękuję a Wy co sądzicie ?

4 komentarze:

  1. He he, coraz bardziej karkołomne i skomplikowane te wyzwania :D Na chwilę obecną jeszcze w żadnym udziału nie brałem, aczkolwiek nie wykluczam takiej możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący pomysł na wyzwani :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale oryginalne wyzwanie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyzwanie i jakie mobilizujące do czytania książek. Ja sama się przed chwilką na nie zapisałam i tylko sobie zadeklarowałam ile kaski będę odkładać. Jak podsumowałam.... ach ileż to książek wyjdzie. Mam nadzieję, że będzie dobra zabawa!!!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.