niedziela, 7 kwietnia 2013

TOP 10 ULUBIONE ANIMACJE.

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięć ulubionych animacji!
 Dzisiejszy ranking poświęcony jest ulubionym bajkom i serialom animowanym, które oglądałam będąc  dzieckiem. Każda z tych   kreskówek była przeze mnie oglądana z takim samym  entuzjazmem choć działo się to   w różnych okresach  dzieciństwa. Dziś  już wyrosłam z bajek , ale nadal pamiętam czasy kiedy  czekałam na kolejny odcinek "telenoweli dla dzieci" czyli dobranocki.  Były też dni gdy z niecierpliwością czekałam  aż będę mogła śledzić kolejne przygody ulubionych bohaterek seriali emitowanych przez stację   dla nastolatek. Wybrałam 9 animacji .   Moje zestawienie wygląda następująco:

1. Witaj Franklin- kultowa bajka w, której główną postacią jest sympatyczny zielony żółw.
2. Gumisie - jedna z najpopularniejszych opowieści na dobranoc emitowanych w telewizji.
3. Bracia Koala- nie wiem czy ta bajka jest jeszcze emitowana, ale nadal pamiętam piosenkę jaka  pojawiała się na  jej początku.
4. Smerfy - następny klasyk , który pamiętają nie tylko osoby w moim wieku, ale też te nieco starsze. Papa Smerf i jego "ekipa" zawsze potrafili mnie rozbawić.
5. Muminki- nie tylko oglądałam je na małym  ekranie ale też czytałam książki Tove Janson opisujące przygody tej sympatycznej gromadki .
6. Listonosz Pat- tę bajkę oglądałam mając może  pięć lub  więcej lat.
7. Odlotowe Agentki- trzy przyjaciółki  za każdym razem dostawały jakieś bojowe zadanie do wykonania a "los świata" leżał w ich rękach. Kiedy Sam, Clover i Alex ruszały do akcji zasiadałam przed telewizorem aby zobaczyć jak poradzą sobie z kolejną  "arcytrudną" dla nich misją.
9. Tabaluga- znów miłe wspomnienia z dzieciństwa.
10. Witch Czarodziejki-  Will , Irma Cornelia i Haylin . Woda, ogień ziemia powietrze i walka z tym aby przy pomocy zdolności wykonać zadanie najlepiej jak się tylko potrafi.

Pamiętacie , którąś z tych bajek ? 


12 komentarzy:

  1. Ja na pierwszym miejscu umieściłabym Smerfy :) Oczywiście pamiętam jeszcze Gumisie i Muminki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smerfy, Gumisie i Tabalugę również umieściłbym na swojej liście, gdybym takową sporządził. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muminki, Smerfy i Gumisie uwielbiałem i do dziś spoglądam na te bajki z sentymentem :) Uwielbiałem też m.in. Brygadę RR :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gumisie, Smerfy i Muminki to zdecydowanie bajki mojego dzieciństwa. Dołożyłabym jeszcze do tego Chip&Dale i Kacze opowieści, które wówczas szły pod tytułem Siostrzeńcy Kaczora Donalda, w paśmie Walt Disney przedstawia, w soboty koło godziny 13-14:)Pozostałe bajki o których piszesz, to już czasy kiedy byłam zdecydowanie za duża na codziennie oglądanie dobranocek, ale Odlotowe agentki czasem zdarzało mi się oglądać, kiedy opiekowałam się córką sąsiadów i podobała mi się ta bajka, taka zwariowana trochę, ale w sumie niezła.

    OdpowiedzUsuń
  5. naturalnie - gumisie, smerfy i muminki ;) ale i tak moją ulubioną bajką zawsze będzie scooby-doo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ukochane Gumisie ^^ Uwielbiałam tę bajkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją największą miłością czasów dzieciństwa był Franklin. Oglądałam tę bajkę całymi dniami i nigdy mi się nie nudziła. Lubiłam również Muminki, WITCH, Tabalugę. Aż mam ochotę coś z tej listy obejrzeć. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam :) a tych których nie oglądałam w dzieciństwie jak np: Listonosz Pat czy Bracia Koala, oglądałam z dziećmi :) Super bajki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam wszystkie te które ty zamieściłaś. Były świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do moich ulubionych animacji należą Smerfy oraz Gumisie a na chwilę obecną Tom i Jerry.

    OdpowiedzUsuń
  11. Scooby doo, Franklin i Bracia Koala !! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z listy uwielbiam Muminki, Smerfy i Gumisie. Dodałabym jeszcze kreskówki: Tom i Jerry, Reksio, Sylwester i Tweety oraz animacje Hanna Barbera. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.