wtorek, 9 kwietnia 2013

Informacyjnie .

Drodzy czytelnicy tego bloga . Ostatnio moja aktywność blogowa mocno spadła ponieważ mam mało czasu na czytanie i odwiedzanie innych blogów. Nawet nie zauważyłam kiedy  licznik wyświetleń przekroczył 51.  800 .  Jeszcze raz bardzo  dziękuję wszystkim , którzy regularnie odwiedzają to miejsce, czytają i komentują moje recenzje.  Kolejna notka dotyczyć będzie powieści " Profesor", którą napisała najstarsza z sióstr Bronte. Mam nadzieje , że trzecie spotkanie z literaturą klasyczną będzie  tak samo udane jak dwa poprzednie.  Ja zabieram się za czytanie a Wam życzę miłego dnia.

12 komentarzy:

  1. Książka zbiera różne opinię. Czekamy na recenzje, przyjemnej (oby!) lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Award, zapraszam jeśli masz ochotę wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobra książka, ciekawie napisana, jakby z punktu widzenia mężczyzny, co rzadkie w XIX wiecznej kobiecej literaturze angielskiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na opinię, bo mnie się ta książka bardzo podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze żadnej książki sióstr Bronte, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka mi się podobała, ale to prawda, opinie są podzielone. Życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci ogromnie możliwości przeczytania "profesora" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanej lektury i szybkiego powrotu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę więcej czasu przede wszystkim na czytanie. Ciekawa jestem Twojej recenzji tej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie czekam na opinię, bo właśnie jestem po lekturze "Profesora" i chętnie porównam nasze wrażenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekamy na Ciebie w stosikowym!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.