poniedziałek, 1 stycznia 2024

Cykl Językowo # 48 Planery językowe- zdarzało Wam się z nich korzystać ?



Drodzy Czytelnicy. Dziś w Cyklu Językowo  chciałam zadać pytanie o to jak często i czy kiedykolwiek  korzystacie z planerów językowych i czynicie noworoczne  postanowienia związane z nauką języków obcych ? 

Ja na 2024 rok mam bardzo ambitne językowe plany. Chcę uczyć się jednocześnie hiszpańskiego  włoskiego  i angielskiego

Wiem, że będzie to ogromne wyzwanie wymagające ode mnie dużej systematyczności i samodyscypliny.  Zamierzam korzystać z książek Arleny Witt Władaj i gadaj oraz podręcznika Włoski nie gryzie.  Będę też wspomagać się kanałami takimi jak: 
  • Agata uczy ( Język hiszpański)
  • Elisa Pena( Język hiszpański)
  • Nauka włoskiego z Language Learning ( język włoski)
  • Po Cudzemu( Język angielski) 
  • Polska Włoszka ( język włoski). 
Linki do innych wpisów z kącika , w których szerzej opisywałam wszystkie te kanały znajdziecie na początku posta ( klikając w słowa hiszpańskiego, włoskiego i angielskiego).
 
Mimo ambitnych planów nie zdecydowałam się na zakup żadnego z serii planerów   Czas na... oferowanych przez Wydawnictwo Edgard ani na planner od Ogarniam się    
 
Jak na razie wyznaczyłam sobie dni na każdy z trzech języków i to mi wystarczy.  Dziś przede mną pierwsza lekcja włoskiego.
Czy zdarzyło Wam się uczyć  trzech języków obcych jednocześnie ? Korzystaliście kiedyś z językowego plannera? Może znacie te wyżej wymienione ?  Macie jakieś językowe plany na 2024 rok ? 
  Udanego dnia. Anne 18. 

3 komentarze:

  1. W szkole miałam angielski i rosyjski. Planeta nie miałam. Na ten rok kupiłam mały zwykły kalendarzyk

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niemiecki i angielski - tzn dogadam sie ale na perfemt to mi daleko:) nie korzystałam z plenerów językowych Monika F

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, uczyłam się jednocześnie dwóch, ale to w czasach szkolnych. A o planerze językowym nigdy nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.