czwartek, 4 stycznia 2024

Styczniowy Kącik Filmowy- zapowiedzi kinowe na pierwsze trzy miesiące 2024 roku + zimowe nowości telewizyjne

 

Wykonanie : Klaudyna Maciąg

Kącik Filmowy by Anne 18 - miejsce, gdzie będę pisać o filmie. W kąciku znajdą się nie tylko recenzje polskich produkcji które obejrzę i  uznam za warte polecenia. Będę pisać także o blogach i kanałach w serwisie Youtube poświęconych filmowi. Znajdziecie tutaj moje recenzje, przemyślenia i  garść filmowych inspiracji.

W pierwszym w 2024 roku poście postanowiłam przedstawić Wam polskie premiery kinowe zaplanowane na pierwsze trzy miesiące tego roku z zastrzeżeniem, ze ich data może ulec zmianie.  Oprócz tego pokażę nowości telewizyjne i te, które trafią na platformy takie jak: Netflix, Player czy Polsat Box Go. 

Zapraszam do dalszej lektury.

Styczeń : 
  • Akademia Pana Kleksa -  premiera 5.01
  • Fuks 2- premiera 12.01
  • Powstaniec 1863 - premiera 12.01
  • Misz masz czyli Kogel Mogel 5 - premiera 26.01
  • Kos -premiera 26.01 
Luty: 
  • Dziewczyna Infulencera-  premiera 2.02
  • Jak ukradłem 100 milionów  premiera 9.02
  • Miłość jak miód- premiera 9.02
  • Sami Swoi Początek- premiera 16.02
  • Czerwone Maki- premiera 23.02 
Marzec: 
  • Baśka- premiera 1.03
  • Strefa Interesów- premiera 8.03 
  • Biała Odwaga- premiera 8.03
  • Za duży na bajki 2- premiera 8.03
II. Zimowe nowości telewizyjne tj. seriale i programy.
 
  • The Voice Senior, TVP2 , sobota godz. 20.05- premiera 6.01
  • Zatoka szpiegów, TVP1, niedziela godz. 20.25- premiera 7.01
  • Farma, Polsat, poniedziałek- piątek godz. 20.05- premiera 8.01
  • Razem od Nowa, TVN, środa, godz.21.35- premiera 3.01 
II. Nowości Netflix - styczeń 2024 
 
 III. Nowości pozostałych platform streamingowych.
  • Grzechy Sąsiadów - Polsat Box Go - od 15.12 2023 kolejne odcinki co piątek
  • Camera Cafe Nowe parzenie- Player  od 25.12 2023 - kolejne odcinki co tydzień 
Na dziś to już wszystko. Jeśli po publikacji posta pojawią się kolejne tytuły / zmianie ulegną daty premier zostanie on zaktualizowany. 
 
Wybieracie się na coś do kina w najbliższym czasie ? Jakie seriale/ spektakle zamierzacie obejrzeć ? Macie kupione bilety na jakieś wydarzenie artystyczne ? 
 
Udanego dnia. Anne 18.  
 

6 komentarzy:

  1. Przedpremierowo oglądałam już Akademię pana Kleksa, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Pana Kleksa wybieramy si e na następny tydzień:)Kogiel mogiel tez mnie interesuje:) Monika F

    OdpowiedzUsuń
  3. Joanna Postupalska-Bożek7 stycznia 2024 16:00

    Byłam już z córka na Akademii Pana Kleksa. Film ok, choć spodziewałam się lepszej oprawy muzycznej. Jednak córka i tak nie może już doczekac sie drugiej części , której zajawka pojawiła sie na końcu filmu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten nowy Pan Kleks, póki co chodzi za mną piosenka promująca film :) Jeszcze nie wiem, czy się wybiorę do kina

    OdpowiedzUsuń
  5. Pan Kleks to chyba wszystkich ciekawi w tym i mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam w grudniu jeszcze na Dream Scenario i mogę polecić. Chętnie bym sie do teatru wybrała:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.