poniedziałek, 15 stycznia 2024

Kącik blogowy # 63 Planowanie blogowania na 2024 rok - już za Wami czy jesteście w trakcie ?

Drodzy Czytelnicy.  W pierwszej w 2024 roku odsłonie Kącika blogowego chciałabym Was zapytać o planowanie blogowych działań i blogowej przestrzeni w tymże roku.   Wiecie już o czym chcecie pisać, co zmienić w swoim  blogowaniu, ile postów napisać

 

 
 Ja  chciałabym napisać przynajmniej 100 postów, odświeżyć listę czytanych i obserwowanych blogów, zrealizować wszystkie plany filmowo- książkowe  przedstawione w grudniowych postach oraz kontynuować wszystkie istniejące  kąciki blogowe.   Nie wiem czy to dużo czy mało. Trudno ocenić. 

Jak wygląda Wasze blogowanie od kulis ? Jest starannie zaplanowane czy bardzo spontaniczne ? Ile czasu zajmuje Wam stworzenie jednego posta ?  Zdarza Wam się być blogowym doradcą ?

Macie jakieś propozycje/ rady/ prośby dotyczące mojego bloga ? Jest coś co chcielibyście na nim zobaczyć lub coś czego Wam brakuje / jest za mało ? 

Udanego dnia. Anne 18.

5 komentarzy:

  1. Ja nie robię dalekosiężnych planów. Planuję z tygodniowym wyprzedzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakieś plany mam, ale też działam na bieżąco, pisząc o tym, co mi aktualnie w duszy gra 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planuję jedynie posty na tydzień do przodu. Innych planów brak. Co ma być, to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy tego nie planuje, bo ilość zapisanych stron na blogu zależy od ilości czasu jakim dysponuję , a to jest kompletnie nie do przewidzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie planuję, wtedy najlepiej to wychodzi, najbardziej szczerze. A tak lubię najbardziej. Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.