czwartek, 11 stycznia 2024

Wycieczki szkolne do miejsc związanych z literaturą lub inne książkowo- filmowe akcje w szkole

Drodzy Czytelnicy. W dzisiejszym poście chciałabym zapytać  o to czy w Waszych szkołach były/ są organizowane wycieczki do miejsc w jakiś sposób związanych z literaturą lub filmem ?  Mam tu na myśli muzea literatury,  Targi, wystawy i warsztaty dziennikarskie/ pisarskie  bądź filmowe. 
 
Przez kilka ostatnich lat tego typu działania mocno utrudniała pandemia koronawirusa, ale teraz przynajmniej teoretycznie przeszkód jest mniej. Kina oferują wiele programów edukacji filmowej dla dzieci i młodzieży takich jak : 
  • Młodzieżowa Akademia Filmowa
  • Kino na Temat
  • Kino na Temat Junior 
  • KinoSzkoła
  • Filminek
Miejsc wartych odwiedzenia  związanych z literaturą pewnie  też jest sporo.  

 

 

  źródło

Uczestniczyliście kiedyś w literacko- filmowej wycieczce ? Może jesteście nauczycielami/ rodzicami którzy taką wycieczkę organizują ? Jeśli tak to gdzie byliście/ zamierzacie się wybrać i dlaczego ? Macie za sobą udział w warsztatach literackich/ filmowych ? Być może szkoła do, której chodziliście/ w której uczycie organizuje tego typu  wydarzenia ?  

Zachęcam do dyskusji. Udanego dnia. Anne 18.

4 komentarze:

  1. Bardzo lubiłam takie wycieczki do bibliotek. Myślę, że są tacy jak ja. pozdrawiam i zapraszam na nasze audycje

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam szkolne wycieczki do kina i teatru

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubiłam szkolne wycieczki pod hasłem poznawania kultury, wiele można było się podczas nich nauczyć, obejrzeć, poznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim czasie raczej nie, ale teraz jest to dość popularne.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.