sobota, 30 grudnia 2023

Podsumowanie czyli 2023 rok w liczbach i plany na rok kolejny.

Drodzy Czytelnicy. Rok 2023 powoli dobiega końca. Czas więc na kolejne  w historii bloga podsumowanie. Ostatnie dwanaście miesięcy na blogu  uważam za bardzo udane. Co prawda nie zdołałam  zrealizować wszystkiego co zaplanowałam , ale około 70% przygotowanego wcześniej planu udało się wcielić w życie.  Ponad 70 napisanych postów 15 przeczytanych książek, ponad 50 obejrzanych filmów i kilka świetnych seriali Netflixa.   Było całkiem nieźle.

W kończącym się  roku na blogu zachęcałam do dyskusji na różne tematy, publikowałam posty zawierające ciekawe,  inspirujące  filmy i teksty znalezione w zakamarkach Internetu. Wciąż pojawiały się posty w ramach kącika blogowego i filmowego.Pisałam rzadziej niż zamierzałam, ale czasem bywa i tak. Ten rok podobnie zresztą  jak poprzednie nie  był rokiem blogowo spektakularnym. Nie zmieniłam nic w wyglądzie bloga i nie zamierzam tego robić. Mogę Wam obiecać, że w 2024 nadal będziecie mogli zaglądać do wszystkich kącików, które obecnie funkcjonują, dyskutować o literaturze i szeroko pojętej kulturze. Wciąż będą się tutaj pojawiać Inspiracje z zakamarków Internetu.

W mijającym roku po raz kolejny  pisałam posty na zapas. Wpisy do kącików często  powstawały z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Z pozostałymi treściami bywało różnie. Jedne powstawały kilka drugie kilkanaście tygodni wcześniej. Dopiero pod koniec roku, gdy wszystkie zapasy zostały  opublikowane  wróciłam do niemal codziennego przygotowywania np. dwóch  postów jednocześnie. Do jednego szukałam materiałów i niezbędnych informacji , do innego grafik i planu ( np. rozpiska premier kinowych).

Tyle słowem wstępu pora na więcej konkretów czyli posumowanie z podziałem na sekcje.

 

 


 

 
Blog: 
W 2023 roku na blogu opublikowałam 78 postów. Pojawiło się kilkaset nowych komentarzy. Przez cały rok byłam mniej lub bardziej aktywna w facebookowych grupach blogowych.  Był to rok, w którym konsekwentnie realizowałam przygotowany wcześniej plan w ostatecznym rozrachunku uważam go za  średnio udany. Mogło być lepiej jeśli chodzi o ilość publikowanych postów.
 
 
Filmy (w kolejności oglądania) :
  • Ostatni komers
  • To jest miłość
  • Perfekcyjne połączenie
  • Toskania
  • Miłość do kwadratu jeszcze raz
  • Bezsenność we dwoje
  • Apartament 
  • Willa miłości
  • Kolory miłości
  • Sezon ślubów
  • Dzisiaj śpisz ze mną 
  • Fenomen 
  • U Ciebie czy u mnie ? 
  • Johnny
  • Poskromienie złośnicy
  • Piękne życie 
  • Ojciec 
  • Gorzko gorzko
  • Pod słońcem Amalfi
  • Nie ma drugiej takiej
  • Korepetycje z życia 
  • 2 hearts 
  • Całe moje życie
  • Purpurowe serca
  • Zagubione serca 
  • Gdzieś daleko 
  • Przewodnik po miłości  
  • Samarytanin 
  • Lessie nowe przygody 
  • Teściowie 
  • Opiekun
  • Motyl Still Alice
  • Łapiąc oddech
  • O psie który jeździł koleją 
  • Szczęście dla początkujących 
  • Pędzące serce 
  • Prawie jak gwiazda rocka 
  • Skrzypce mojego ojca 
  • Serce w chmurach 
  • Znachor 
  • Miłość w przestworzach 
  • Into the beat roztańczone serce
  • Skok z wysokości 
  • Święto Ognia
  • Chłopi
  •  Uwierz w Mikołaja
  • Porady na zdrady 2
  • Ostatnie wezwanie ze Stambułu.
  • Świąteczny pensjonat
  • Święta jak z obrazka 
  • Przepis na romantyczne święta
  • Najlepsze święta w życiu
  • Zołza 
  • Sonata
Seriale: 
  • Emilly w Paryżu
  • Dziewczyna i kosmonauta
  • Break Point
  • Sługa Narodu
  • Domek na szczęście
  • Teściowie
  • Infamia 
  • The Crown 6
  • Velvet ( 3 sezony , czwarty w 2024 roku).
Obejrzałam 17/ 25 filmów z zeszłorocznej listy oraz realizowałam 60% planu przedstawionego w tym wpisie Na pozostałe  rodzime produkcje albo straciłam ochotę, albo ich premiera została przesunięta. 

Literatura:
15 przeczytanych książek. Ktoś  spyta dlaczego tak mało ? To świadomy wybór. Wolę czytać mniej, ale wybierać same dobre powieści.  Ich listę znajdziecie w zakładce Przeczytane 2013- 2023.
 
Inne: 
W 2023 roku udało mi się zrealizować większość zeszłorocznego planu. Wcieliłam w życie prawie wszystkie blogowe założenia,  Pięciokrotnie wybrałam się do kina byłam też w Teatrze Bagatela w Krakowie na spektaklu Mayday odNowa. 
 
 
 Plany na 2024 rok : 
  • Przeczytać przynajmniej 50 książek.
  • Obejrzeć przynajmniej 60 filmów.
  • Przynajmniej sześciokrotnie wybrać się do kina .
  • Stawiać przed sobą nowe wyzwanie czyli np. nauka angielskiego, hiszpańskiego i włoskiego jednocześnie.
  • Zrealizować plany , których nie zrealizowałam w tym roku.
  • Nadal uczestniczyć w Wyzwaniu Pozbywaniu z Panią Porządek
  • Korzystać z różnych planerów organizerów i innych materiałów także tych darmowych znalezionych w Internecie. 
  • Zrobić porządki na liście blogów, które obserwuję i kanałów jakie subskrybuję. 
  • Zrealizować wszystkie z planów przedstawionych w innych grudniowych postach.
  • Zrobić więcej dla siebie niż w roku 2023. 
  • Inne plany, które chcę zostawić dla siebie. 
  • Inne plany, które przyjdą mi do głowy w 2024
Na 2024  rok życzę Wam zdrowia, spokoju,, radości, pewności siebie i możliwości  realizacji planów. Życzę Wam  spełnienia marzeń oraz tego, abyście każdego dnia  byli w zgodzie ze sobą i mieli choć chwilę dla siebie. Ktoś mądry powiedział kiedyś, że najpiękniejszym prezentem jest dobra książka, świetna płyta i czas. Życzę Wam zatem mnóstwa ciekawych lektur, seansów w kinie,  spektakli w teatrze i czasu na obcowanie z kulturą. Życzę wielu, nie tylko  książkowych promocji i wydarzeń  bo je miłośnicy kultury lubią najbardziej. Na koniec blogerom życzę, aby nadal blogowali przede wszystkim z pasją i sercem.
 
Niech 2024 będzie pełen życzliwości, dobroci,  cudownych wspomnień, Niech będzie udany i pełen chwil, które chce się pamiętać. Niech będzie, choć odrobinę, ale lepszy niż ten, który jutro się zakończy. Dla każdego inny, ale  dla wszystkich  ciekawy pełen doświadczeń, inspiracji, spotkań mądrych decyzji i dobrych wyborów. 
 
Dziękuję za kolejny blogowy rok. 
 
Anne 18. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji planów! Dziękuję za życzenia i również życzę Ci wielu pomyślności w nowym roku 😊 czeka na nas wiele dobrego

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że dopiero co czytałam Twoje plany na ten rok. Czas minął mi błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znachor to jdyny film z zestawienia który widziałam.
    Wszystkiego co cieszy na 2024 rok

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja odgapię kilka tytułów z listy filmów jakie obejrzałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ale masz ambitne plany na ten rok ... ja już od lat nic nie planuje i niczego sobie nie obiecuje ... płynę z nurtem i dziekuję za to co mi życie przynosi . Dobrego roku 2024 !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za realizację Twoich planów i celów.

    OdpowiedzUsuń
  7. O psie który jeździł koleją az mi sie sentymntalnie zrobiło, czytałam tą ksążkę jak byłam dzieciakiem. Mile wspominam tą lekturkę

    OdpowiedzUsuń
  8. duzo filmów ogladaliśmy razem:) super podsumowanie- powodzenia:) Monika F

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.