wtorek, 17 sierpnia 2021

Kącik blogowy#41. Wywiady dla innych blogerów- udzielacie lub udzielaliście takich ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś w Kąciku blogowym chciałabym zapytać Was o wywiady. Jednak nie te, które oglądacie w Internecie, które przeprowadzacie, ale takie, których sami udzieliliście innym blogerom. 

Zdarzyła Wam się taka sytuacja np w ramach jakieś akcji blogowej/ projektu organizowanego przez portal dla blogerów ? Jesteście otwarci na opowiadanie o Waszym blogowaniu ? 

 

 



 






źródło

Ja osobiście wywiadu na temat blogowania udzielałam trzykrotnie, przy czym ostatni wywiad z 2018 roku ostatecznie nie został opublikowany. 

Pierwszego wywiadu o blogowaniu  udzieliłam w sierpniu 2012 roku portalowi Duże KA. pl w ramach akcji Tydzień dla Twojego Bloga Klik

Drugą rozmowę ze mną opublikowała Dominika, autorka nieistniejącego już bloga Maialis.pl Miało to miejsce we wrześniu 2014 roku. Bloga Dominiki już nie ma, ale ten wywiad  nadal mam w zakamarkach swojego komputera. Czytanie tego co powiedziało się wiele lat temu bywa zabawne. 

Przyznam szczerze, że od udzielania wywiadów zawsze wolałam ich przeprowadzanie. Zresztą możecie się o tym przekonać zaglądając czy to do zakładki Wywiady czy na mój drugi muzyczny blog. 

Nie zmienia to jednak faktu że zawsze byłam i nadal jestem otwarta na udział w projekcie blogowym, którego efektem jest wywiad czy wpis gościnny. Lubię takie blogowe akcje, dyskusje i projekty. Nigdy sama nie zgłosiłam się do żadnej rozmowy. Zawsze to mnie znajdywano i zapraszano. Co nie ukrywam było bardzo miłe.

Czy Wam zdarzyło się udzielić wywiadu innemu blogerowi bądź portalowi literackiemu ? Może wolicie być tymi którzy zadają pytania , a nie na nie odpowiadają ? Jak wspominacie swoje pierwsze w życiu wywiady , których udzielaliście lub, które przeprowadzaliście ?

Pamiętacie czasy, gdy tego typu blogowych akcji było sporo, zgłaszaliście się do nich ?  Gdyby teraz Was do nich zaproszono jak byście zareagowali ?

Udanego dnia. Anne 18.  

 

 

17 komentarzy:

  1. Pamiętam tego typu akcje, sama się raczej nie zgłaszałam, ale kilka razy chyba brałam udział w takiej rozmowie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina Kwiatkowska17 sierpnia 2021 16:32

    Zawsze to miło być przez kogoś docenionym i wziąć udział w takim zaproponowanym wywiadzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czytać wywiady z innymi blogerami, ale już bardzo rzadko się pojawiają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę jeszcze te wywiady u Dominiki, choć czas tak szybko mija.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, kiedyś udzielałam takich wywiadów. Teraz nie ma takich akcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka razy udzielałam i przeprowadzałam też wywiady z innymi blogerami - ale już dawno od tego odeszłam,bo generalnie zastanawiam się nad atopniowym wygaszaniem bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie miała okazji czytać, ani przeprowadzać żadnego wywiadu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie udzielałam wywiadów, nie wiem czy bym sie zdobyła an taką odwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako tako nikt i tak Cię nie zna, więc nie ma się czego wstydzić :)

      Usuń
  9. Była swego czasu akcja, w której blogerzy wzajemnie nominowali się do odpowiadania na pytania, była to naprawdę fajna opcja, by spojrzeć na to, co się robi z całkiem innej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak różnego rodzaju łańcuszki były swego czasu popularne.

      Usuń
    2. Też je lubiłam, można było samemu zdecydować w którym chce się wziąć udział.

      Usuń
  10. Od udzielania wywiadów zdecydowanie wolę ich przeprowadzanie. Nie lubię po prostu pisać o sobie, swojej pasji, marzeniach itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie Ci wychodzi to przeprowadzanie wywiadów, dobrze, że się w tym spełniasz.

      Usuń
    2. Też uważam, że robisz kawał dobrej roboty.

      Usuń
  11. Kiedyś udzielałam wywiadów ale jakoś temat ucichł :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.