wtorek, 3 sierpnia 2021

Kącik blogowy# 40. Łańcuszki, tagi i inne zabawy w blogowe pytania i odpowiedzi

Drodzy Czytelnicy. Dziś w Kąciku blogowym będzie o blogowych tagach, akcjach typu Q&A oraz innych popularnych zabawach w pytania i odpowiedzi. 

Pamiętacie różnego rodzaju Book Tagi i zabawę Liebster Blog Award?  Braliście w niej udział ? 

Zabawa ta święciła tryumfy w blogosferze w latach 2012-2015 podobnie jak inne tagi i łańcuszki. Później blogosfera zaczęła się powoli zmieniać, więc i takie zabawy przestały być modne.

 

   źródło

Ja w pewnym momencie też przestałam brać w nich udział, ale za to utworzyłam zakładkę Kącik dla Czytelników. Co prawda niewiele osób z niego korzysta, ale ona nadal istnieje. Na żadnym blogu nie widziałam akcji Q& A, co mówiąc szczerze trochę mnie dziwi, ale z drugiej strony nie każdy musi być otwarty na tego typu akcje. 

Tego typu zabawy to typowy przykład blogowej mody. Zgadzacie się ze mną ? 

Jakie mieliście / podejście  do różnych blogowych zabaw i pytań zadawanych przez czytelników ? 

Udanego dnia. Anne 18.  

 

9 komentarzy:

  1. Faktycznie te zabawy były popularne lata temu i później to ustało. Lubiłam brać w nich udział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina Kwiatkowska3 sierpnia 2021 18:57

    2012 rok to początek mojej działalności na obecnym blogu, łańcuszki były wtedy popularne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawniej sporo było tych nominacji, można było dowiedzieć się czegoś o blogerze i poznać nowe blogi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z takich zabaw to tylko Karnawał blogowy, fajny sposób na odkrywanie interesujących i często niszowych blogów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei tego nie miałam okazji czytać i brać w nim udziału.

      Usuń
  5. Nie brałam udziału w takich łańcuszkach, ale czasem chętnie się w nie wczytywałam, zwłaszcza jak pytania były nietuzinkowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś były zeszyty "Złote myśli", później przeniosło się to internetu. Pewnie wróci w innej formie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest to możliwe. Ciekawa forma zapisków.

      Usuń
  7. Za czasów moich początków blogowania te łańcuszki były bardzo popularne, ale z czasem to jakoś wygasło.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.