poniedziałek, 6 maja 2024

Filmy, które jeszcze nie powstały a chętnie byście je obejrzeli

Drodzy Czytelnicy. Ostatnio pytałam Was o książki, które jeszcze nie powstały, a które chętnie byście przeczytali. Dziś zapytam o filmy, które chcielibyście zobaczyć. Mam na myśli nie filmy, które są już nakręcone ,ale czekają na premierę tylko takie o których marzycie żeby powstały. 



źródło

Ja powiem szczerze, że nie czekam szczególnie na żaden film . Lubię polskie kino i mam nadzieję, że dobrych polskich filmów będzie jak najwięcej. Do moich ulubionych aktorów należą między innymi : Dawid Ogrodnik, Piotr Adamczyk, Tomasz Włosok,  Tomasz Kot, Antoni Pawlicki, Maciej Musiał, Jakub Gierszał, Mateusz Janicki i Mateusz Banasiuk. Jeśli chodzi o aktorki to cenię Maję Ostaszewską, Agatę Kuleszę, Joannę Kulig, Dorotę Kolak, ale też całą masę aktorek młodego pokolenia takich jak : Zofia Domalik, Eliza Rycembel, Paulina Lasota, Ina Sobala, Monika Mazur- Chrapusta Paulina Gałązka i inne. Chciałabym , aby jak najczęściej pojawiały się na dużym ekranie.  Lubię komedie romantyczne , więc ich też chciałabym sporo. 

Jeśli zaś chodzi o filmy już nakręcone, które czekają na premierę to chyba najbardziej ciekawi mnie zapowiadana na wrzesień tego roku produkcja Niepewność zakochany Mickiewicz. W rolę wieszcza wcielił się Nikodem Rozbicki. 

Dobre polskie filmy zapewne będą miały swoją premierę w dniach 23-28 września 2024 na 49 Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni . Po nim część z nich trafi do kin jeszcze w tym, a część już w kolejnym roku. 

Czy jest film, o którym marzycie żeby powstał lub taki na który w tym roku szczególnie czekacie ?  Jakiego typu produkcje jeszcze w Polsce nie powstały, a chętnie byście je obejrzeli ?  Kogo zaliczacie do grona swoich ulubionych polskich aktorów/ aktorek ? 

Zapraszam do dyskusji. Udanego dnia. Anne 18. 

6 komentarzy:

  1. Nie mam chyba takich marzeń. Nie oglądam zbyt wielu filmów, więc pewnie dlatego trudno mi powiedzieć, na obejrzenie jakiego filmu miałabym ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma takich. Filmowcy maskarują totalnie książki, mają swoje dziwne wizje przez co psują to, co w książkach jest dobre

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie obejrzałabym romanse Emily Henry przeniesione na ekran 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze że nei zastanawiałam się nad tym. Ja szukam tytułów godnych polecenia które już są.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym filmie o Mickiewiczu, chętnie go obejrzę. Ja czasem mam tak przy książkach, że po udanej lekturze chętnie obejrzałabym ekranizację

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma takiego filmu, na który szczególnie czekam, doceniam te, które już powstały. Jeśli chodź o polskich aktorów, to lubię dosłownie kilka osób. Większość to tylko chałturnicy. Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.