poniedziałek, 20 maja 2024

Pytanie o nowości i zapowiedzi z gatunku literatury faktu

Drodzy Czytelnicy. Dziś będzie pytanie o książki z mojego ulubionego gatunku czyli literaturę faktu, a konkretnie nowości w nim. Nowe książki lub zapowiedzi  wydawnictw specjalizujących się w reportażach i literaturze faktu.  Np. Wydawnictwa Czarnego. 

źródło

W każdym miesiącu  czy nawet tygodniu na sklepowych półkach pojawia się po kilka  lub kilkanaście nowości wydawniczych. Ile z nich dotyczy literatury faktu ? Słyszeliście o nowych tytułach, które są reportażami ? 

Jest coś co szczególnie chcielibyście mi polecić ?  Jakie nowości z tego gatunku szykują wydawcy ? Jakie jest Wasze ulubione wydawnictwo związane z literaturą faktu ? 

Udanego dnia Anne 18. 

6 komentarzy:

  1. Nie pomogę,gdyż u mnie króluje literatura dziecięca póki co.pozdr.Monika F

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tej chwili czytam książkę "Patodeweloperka". Smutny i przerażający obraz polskiego rynku mieszkaniowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorąco polecam książkę Magdaleny Majcher "Rakowiska". Jest to książka opisująca historię, którą swego czasu żyła cała Polska.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie króluje literatura dziecięca:) pozdarwiam Monika F

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wczoraj przeczytałam nową książkę true crime Magdaleny Majcher "Rakowiska", o jednej z najbardziej przerażających zbrodni. Wstrząsająca lektura

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest to gatunek, po który sięgam szczególnie często.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.