poniedziałek, 11 września 2023

Nowości i zapowiedzi wydawnicze jesieni- prośba o rekomendacje

Drodzy Czytelnicy. Dziś przychodzę do Was z jednym krótkim pytaniem dotyczących nowości wydawniczych wakacji oraz tych, które mają trafić na sklepowe półki dopiero jesienią.  Mam na myśli książki zarówno krótkie poniżej trzystu stron jak i te grubsze np.pięćset stron. 

 Interesują mnie trzy konkretne gatunki czyli : 
  • Literatura faktu w tym reportaż
  • Literatura obyczajowa polska i obca 
  • Biografie ludzi kultury i sportu (oprócz piłkarzy , kolarzy i kierowców rajdowych)
Kiedy przeglądam nowości i zapowiedzi w tym temacie nie jestem w stanie wybrać kilku książek, bo  są ich tysiące. Dlatego przychodzę do Was z pytaniem, które nowości z ostatnich lub zapowiedzi wydawnicze z najbliższych  miesięcy są Waszym zdaniem naprawdę warte przeczytania. 
 Mam nadzieję, że pomożecie mi dopisać kilka książek do mojej listy czytelniczej na najbliższe miesiące. Udanego dnia. Anne 18.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.