środa, 10 maja 2023

Nowe książki o muzyce, książkach i filmie

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym zapytać o nowości wydawnicze o tematyce muzycznej, filmowej oraz książki o książkach. Słyszeliście o jakiś ?  Mam na myśli zarówno  beletrystykę, literaturę faktu w tym biografie  oraz literaturę popularno- naukową.  Zawsze ciekawiły mnie także książki  w formie wywiadu rzeki.

 


źródło

Znacie takie książki/ czytacie je/ natrafiliście na nie w blogosferze ? Jeśli tak to dajcie znać w komentarzu. Może się zainspiruję. Ja i moi czytelnicy. Udanego dnia. Anne 18. 


 

8 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o książki o książkach, to pamiętam, że dwa albo trzy lata temu ukazała się książka o domowych bibliotekach znanych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też właśnie kojarzę to wydanie.

      Usuń
  2. Filmy lubię oglądać, ponoć film ELvis jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Charlie gra dziś dobrze" Paula Sextona o członku zespołu Rolling Stones.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo ostatnio tego typu książek zostało wydanych, na swoim blogu część przybliżyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najchętniej czytam wszelkiego rodzaju literaturę podróżniczą, ale chętnie sięgam po ciekawe biografie. Obecnie czekam na "Kobiety Capotego. Śniadanie u Tiffany'ego, mroczne sekrety i zdrada w świecie glamour"

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie znam za wiele takich książek.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.