poniedziałek, 15 maja 2023

Książkowe inspiracje na blogowe wpisy skąd je czerpiecie ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym zapytać o książkowe inspiracje na blogowe wpisy. Mam na myśli posty, które nie są recenzjami książek ani  zapowiedziami wydawniczymi.   Kto lub co podsyła/ podrzuca Wam inspiracje ?  Jak często szukacie jej u innych blogerów ?

źródło

Jakie posty około książkowe piszecie najczęściej i najchętniej ?  Gdzie szukacie  inspiracji i jak z nich korzystacie ? Udanego dnia.  Anne 18.

 

8 komentarzy:

  1. Ja piszę (prawie) tylko o książkach. Na inne posty inspiracji nie szukam, bo to jedynie relacje z naszych wojaży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie piszę o książkach, co najwyżej o ogrodniczych. Inspiracji do moich blogowych wpisach szukam w naturze, w ogrodzie i w Internecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracji do przygód czytelniczych szukam na stronach wydawnictw, internetowych księgarniach, bibliotekach, wśród znajomych i jak najbardziej na blogach poświęconych czytelnictwu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od pewnego czasu dostaję do recenzowania książki jednego z wydawnictw. Są to najczęściej pozycje poświęcone podróżom - relacje, reportaże, przewodniki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rzadko pisze o książkach, więc trochę jestem nie w temacie.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie czesto jest to dana tematyka, jakiś problem czy zagadnienie. Często odpowiedź znajduje w książkach i interpretacjach
    Agaman

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie piszę wpisów na tematy okołoksiążkowe.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.