poniedziałek, 1 maja 2023

Kącik blogowy # 60 Blogi z materiałami edukacyjnymi - kilka przykładów + pytanie

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym  zapytać Was o blogi , na których można znaleźć różne tj. darmowe bądź płatne materiały edukacyjne. Jestem ciekawa czy w ogóle i na ile z nich korzystacie. 

 Swego czasu dość często trafiałam na blogi o tematyce edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w tym między innymi :

 
Znam też kilka blogów z materiałami dla nieco starszych 
 
Uczniowie, rodzice, nauczyciele, studenci i inni  pytanie do Was. Jak często zaglądacie na blogi o tematyce edukacyjnej i które strony szczególnie polecacie ? Treści z jakich przedmiotów/ tematów szukacie najczęściej ? Pobieracie głównie darmowe materiały czy korzystacie także z płatnych kursów/ webinarów i szkoleń ? 

Zapraszam do dyskusji. Udanego dnia. Anne 18.

9 komentarzy:

  1. Ja przeważnie przygotowuję takie materiały sama, ale czasami szukam też inspiracji na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo polecam też Akademia Niemanudka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno warto korzystać z takich darmowych materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego typu materiały świetnie sprawdzają się do wykorzystania na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Facebooku jest Nauczycielka przedszkola, fajne ma treści. Lubię się inspirować, ale nie mam pojęcia czy prowadzi blog. Muszę aż zerknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za polecenie tego profilu.

      Usuń
  6. Ciekawe propozycje dla młodszych, sam poszukam czegoś dla nieco starszych adeptów edukacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Honorata Sklepik5 maja 2023 10:23

    Bardzo mi miło znaleźć się w tym gronie :) Zapraszam serdecznie do siebie i polecam też Akademię Niemanudka.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.