czwartek, 18 maja 2023

Kursy, webinary, szkolenia i studia przez Internet- korzystaliście kiedyś z tej formy edukacji ?

Drodzy Czytelnicy.  Dzisiaj chciałabym zapytać o edukację  przez Internet. Sam Facebook pełen jest ostatnio szkoleń, webinarów i kursów online, choć jak dotąd z nich nie korzystałam. Podobnie jak z możliwości studiowania przez Internet.


Jestem ciekawa czy ktoś z Was korzysta z takiej formy nauki i jakie tematy szkoleń, kursów  najczęściej  wybieracie ?  Zdarzyło się Wam studiować przez Internet ? Nie mam na myśli edukacji zdalnej spowodowanej pandemią , ale Wasz świadomy wybór takiej formy nauki. 

Możecie polecić jakieś strony/ platformy z darmowymi kursami online ? 

 
Udanego dnia. Anne 18.  
 

9 komentarzy:

  1. Aktualnie nie, jednak jakieś 8 lat temu korzystałam z darmowej platformy do nauki języka węgierskiego. Byłam z tej formy edukacji bardzo zadowolona. Niestety kursy nie są już dostępne od kilku lat.
    Pozdrawiam, Magda z Weekendownik

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam kilka kursów odnośnie do wypoczynku od Paweł Henc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystam z darmowych materiałów z zakresu matematyki, np. Matematyka gryzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie korzystałam. Wolę tradycyjne sposoby zdobywania wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś robiłam kurs online, to znaczy zdalnie, jeszcze też internetowo kurs i egzamin zdawałam z tego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Ja korzystałam, ale zależy jaka branża Cię interesuje. Jeżeli chodzi o naukę języków obcych to osobiście polecam aplikację Busu - ma różne poziomy trudności, dostosowuje się pod użytkownika.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyny taki kurs to był do pracy, przeciwdziałania praniu pieniędzy, chociaż obecnie rozglądam się, by poszerzyć swoje kwalifikacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto poszerzać swoją wiedzę przez cały czas.

      Usuń
  8. Moim zdaniem to świetnie, że teraz można uczyć się praktycznie z każdego zakątka świata.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.