piątek, 12 sierpnia 2022

Książki, o których z jakiś powodów zapomnieliście - czy znajdywane po latach zawsze są czytane ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś będzie, o książkach, które są w Waszej bibliotece od lat, ale o, których posiadaniu zdążyliście zapomnieć. Zapomnieć, bo np. były nietrafionym prezentem, kupiliście je  dawno temu i z braku czasu nie przeczytaliście od razu. Zapomnieć bo Wasza biblioteczka liczy kilkaset książek, a dawno nie była porządkowana.  Zapomnieć, bo ktoś tę książkę od Was pożyczył i oddał po bardzo długim czasie. Wreszcie zapomnieć, bo  są to powieści, które trafiły do Was przypadkiem, w ramach nie do końca udanej wymiany z innym blogerem lub pomyłki, w trakcie współpracy recenzenckiej.
 

 












 
Jestem ciekawa czy jeśli macie w swoich biblioteczkach takie zapomniane książki to w chwili kiedy przypadkiem je znajdziecie zawsze potem są przez Was czytane? Pytam  o to dlatego, że  na przestrzeni lat gust czytelniczy potrafi  się mocno zmienić i niekiedy pewnych gatunków książek nie mamy już  ochoty czytać. 
Ja mam w swojej biblioteczce kilkanaście książek, o których zapomniałam, a których po uporządkowaniu biblioteczki nie przeczytałam.  Wśród nich np. romanse autorstwa Penny Jordan i seria Mechaniczny Anioł  Cassandry Clarie. Jest też kilka kryminałów i erotyków. Nie zdecydowałam się ani na sprzedaż, ani na wymianę tychże książek czy oddanie ich do biblioteki. Nie mam tego w zwyczaju.

Czy w Waszych biblioteczkach są książki, o których  posiadaniu z jakiegoś powodu zapomnieliście ? Jeśli tak czy zawsze po " odnalezieniu" książka jest przez Was czytana ? Może wręcz przeciwnie decydujecie się ją komuś sprzedać/ oddać do biblioteki/ pożyczyć, bo bardziej trafia w jego gust czytelniczy? 
 
Jestem bardzo ciekawa Waszych doświadczeń i komentarzy w tym temacie. 
 
Udanego dnia Anne 18.  
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. Kiedyś często wracałam do starych książek. Chętnie bym przeczytała jeszcze raz jedną książkę którą czytałam ponad 15 lat temu

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.