sobota, 20 sierpnia 2022

Blogi z poezją i opowiadaniami- zaglądacie na nie, a może sami coś piszecie ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym zapytać o  blogi , o które chyba nigdy wcześniej nie pytałam.  O blogi z poezją i opowiadaniami. Mam nieodparte wrażenie, że w latach kiedy wchodziłam w blogosferę czyli 2011- 2013 takie strony z wierszami i opowiadaniami " rosły" jak grzyby po deszczu. Potem nagle wyszły z mody i teraz chyba można je policzyć na palcach jednej ręki. 

Mam tu na myśli przede wszystkim blogi z opowiadaniami bądź wierszami pisanymi przez samych blogerów. Jeszcze nigdy nie natrafiłam na blog, na którym byłaby pokazywana bądź przypominana poezja powszechnie znana. Myślę, że takie podejście do tematu też mogłoby być ciekawe.


 

 

 

 

 

 

źródło 

Pewnie niektórzy z Was, którzy sami piszą  takowe blogi lub na nie zaglądają  dziwią się, że nie znam żadnej takiej strony. Wydaje mi się, że poezja i opowiadania nadal mają swoje miejsce w blogosferze, ale jest to miejsce  mało widoczne i prawie w ogóle nie promowane. 
Kto z Was zagląda na blogi z poezją i opowiadaniami ?  Zdarzyło Wam się pisać wiersze bądź opowiadania ? Jeśli tak to czy zostały gdzieś opublikowane ?
 
 Udanego dnia. Anne 18. 

11 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, nie przepadam za poezją.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja piszę poezję i chętnie odwiedzam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś też nie kojarzę takich blogów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina Kwiatkowska20 sierpnia 2022 14:49

    To fakt, rzadko spotyka się takie blogi. Ja nie znam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam http://szept-mgielki.blogspot.com/ lubię też wiersze Michała Matejczuka na FB

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na swoim blogu na początku swojego blogowania wrzucałam różne wiersze. Teraz też od czasu do czasu mi się zdarza, ale już rzadziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden z takich który kiedyś czytałam to - wierszofrenia.pl
    Częściej wolę czytać twórczość niż bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie zaglądam, bo zwyczajnie brakuje mi na wszystko czasu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poezja na przestrzeni wieków podlegała różnym przemianom, nurtom i trendom. Ja to wolę czytać nowoczesną poezję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie trafiam na blogi z poezją. Niestety blog z opowiadaniami, który kiedyś czytałam został zawieszony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja piszę bajki dla dzieci, nie za bardzo kojarzę blogi z poezją.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.