wtorek, 31 maja 2022

Kącik blogowy # 52 Baner i logo bloga

Drodzy Czytelnicy. Dzisiaj w Kąciku blogowym biorę na tapet temat jakim jest logo i banner bloga. Zrobiliście je sami w programie graficznym, a może poprosiliście o jego wykonanie zaprzyjaźnionego blogera bądź profesjonalną firmę ?


Ja przez pierwsze sześć lat istnienia bloga nie nie miałam żadnego jego loga.  Latem 2017 roku poprosiłam zaprzyjaźnioną blogerkę Samantę Dryję o wykonanie  bannerów i loga dla obu moich blogów tj. Książki Warte Przeczytania i O muzyce słów kilka. 

Poprosiłam o to, ponieważ chciałam rozwijać blog, myślałam o potencjalnych patronatach medialnych nad książkami.  Ostatecznie żadnego patronatu nie otrzymałam, a logo stało się tylko elementem  bloga. Można je znaleźć na pasku bocznym  oraz w zakładce Współpraca/ Kontakt.  Myślę, że logo to w dzisiejszej blogosferze element obowiązkowy. Zwłaszcza dla tych, którzy dążą do profesjonalizacji i chcą zacząć na blogowaniu zarabiać.

Na dzisiaj to już prawie wszystko. Jeszcze tylko pytanie o to kiedy stworzyliście logo Waszego bloga i jaka jest jego historia ? 
 
Udanego dnia. Anne 18. 



2 komentarze:

  1. Ja przy drugim patronacie stworzyłam logotyp. Służy mi do dziś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje logo zrobiła mi moja wspaniała przyjaciółka.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.