piątek, 12 marca 2021

Blogowe planowanie- jak wygląda ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym zapytać Was o to ile z blogowych planów udaje się Wam zrealizować i czy w ogóle przywiązujecie do tych planów wagę. 

Jestem też ciekawa jak wygląda u Was proces planowania- czy planami dzielicie się na blogu czy zapisujecie je w plannerze bądź organizerze ? 

 

źródło

Ja zazwyczaj realizuję 60% swoich planów. Jeszcze nigdy nie udało mi się  zrealizować wszystkich planów. Z części z nich sama rezygnowałam, a niektóre nie dochodziły do skutku z innych powodów. Planować lubię, bo pomaga to w lepszej organizacji. Odhaczanie kolejnych pozycji z listy planów też sprawia frajdę. 

Jak u Was wygląda blogowe planowanie ? Zapisujecie gdzieś swoje pomysły czy raczej na bieżąco realizujecie to co macie zaplanowane ? Używacie do tego po prostu kartki i długopisu czy specjalnych narzędzi do planowania ? 

Jestem ciekawa Waszych sposobów na organizację bloga. Zapraszam do dyskusji i dzielenia się swoimi pomysłami. Udanego dnia. Anne 18. 
 



5 komentarzy:

  1. U mnie wygląda to tak, że jak mam gotową recenzję, to wstawiam ją zazwyczaj za kilka dni, żeby z dystansem spojrzeć na swoje ewentualne błędy, zaś całą resztę na bieżąco realizuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki stary zeszyt, w którym przy każdej lekturze zapisuję na bieżąco swoje przemyślenia z czytania. Pomaga mi to później ubrać w słowa owe przemyślenia, choć jeśli zbyt długo nie biorę się za pisanie, to później w ogóle jest mi ciężko napisać tekst w jakikolwiek sposób emocjonalny. Nie planuję ogólnie wpisów na bloga. Po prostu jeśli chcę coś napisać to robię to. Kilka lat temu, kiedy blogowałam bardzo regularnie, planowanie było czymś naturalnym. Dziś modlę się bym w ogóle miała ochotę coś napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o blog książkowy to wpisy piszę spontanicznie.
    Na blogu podróżniczym mamy grafik tematycznych publikacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie planuję, bo wrażenia czytelnicze wstawiam na bieżąco, niemal zaraz po spotkaniu z książką. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej na bieżąco, przychodzi pomysł do głowy i siadam piszę... ale jak napiszę, to zastanawiam się kiedy go należy opublikować. Czasami powstaje w ten sposób seria a czsami jeden.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.