sobota, 30 maja 2020

Kącik Filmowy #10 Kilka ciekawych rozmów o filmie

Wykonanie : Klaudyna Maciąg

Kącik Filmowy by Anne 18 - miejsce  gdzie będę pisać o filmie. W kąciku znajdą się nie tylko recenzje polskich produkcji które obejrzę i  uznam za warte polecenia.  Będę pisać także o blogach i kanałach w serwisie Youtube poświęconych filmowi.   Znajdziecie tutaj moje  recenzje, przemyślenia i  garść filmowych inspiracji.

W dziesiątej części cyklu Kącik Filmowy kolejny dowód na to, że o filmie można naprawdę ciekawie.  Przed Wami trzy interesujące wywiady. Dwa z reżyserami i jeden z młodą aktorką. 

I.  Eliza Rycembel. Czy Jan Komasa jest czułym reżyserem ? KINOrozmowa odc. 47.  
Młoda aktorka opowiada o współpracy z Janem Komasą, wrażeniach z wizyty w Los Angeles na gali Oscarowej oraz  głównej roli w serialu o życiu i twórczości Agnieszki Osieckiej.
 II. Jan Komasa Od"Bożego Ciała" do " Hejtera". KINOrozmowa odc. 48.  Rozmowa  między innymi o dwóch najnowszych produkcjach Komasy oraz o tym jak reżyser radzi sobie w czasach kwarantanny. 
III. Krzysztof Zanussi. Dlaczego nigdy nie przechodzi na " ty". Akademia Dolce Vita by De 'Longhi TV, odc.1Rozmowa trochę inna niż można by się było spodziewać.  Na czym ta inność polega ? Obejrzyjcie i przekonajcie się sami.

Lubicie oglądać wywiady z ludźmi związanymi z branżą filmową ? Ile i jakie filmy ostatnio obejrzeliście ? 

Udanego dnia. Anne 18.

8 komentarzy:

  1. Szczerze to te filmy to jakoś nie moje klimaty, wole coś przy czym można się odprężyć i zrelaksować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze względu na stan epidemiczny dawno nie byłam w kinie, a to tam najbardziej lubię oglądać filmy, bo oferuje najlepszą jakość dźwięku :) Ostatnio byłam w kinie na "Małych kobietkach" które skradły moje serce. Po kino polskie sięgam nie tak często i nie pamiętam niestety jaką rodzimą produkcję widziałam ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio w kinie byłam na 365 dni, ale szału nie było.
    Natomiast w domowym zaciszu jakiś czas temu obejrzałam ,,Need for Speed'', który skradł mi serce, bo bardzo lubię takie widowiskowo-sensacyjne klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wywiady z branży filmowej mnie nie potrafią zainteresować, ale filmowe ekranizacje i kinowy klimat jak najbardziej, nawet w domu i na kanapie 🙂 Ostatnie co obejrzałam to polską i przereklamowaną podróbę Greya 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet nie pamiętam kiedy w kinie byłam, chyba w gimnazjum. Bardzo dużo książek czytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie, chyba że w koło filmu rodzą się jakieś aferki - nie w sensie dosłownym, bardziej skąd się wziął pomysł na realizacje ciężkiego tematu lub film wyjątkowo mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że lubię wywiady ze wszelkimi osobami, których dorobek godny jest podziwu, zawsze w pewien sposób poszerzają horyzonty, służą jako materiał do porównań, czy wypełniają luki o twórczości rozmówcy. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.