czwartek, 5 kwietnia 2018

12 animacji do obejrzenia w 2018 roku

W marcowym poście o tematyce filmowej  prosiłam Was o polecanie w komentarzach tytułów wartych obejrzenia. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi i czekam na kolejne. Część filmów widziałam, pozostałe planuję zobaczyć. Nikt nie polecił mi filmu animowanego z przesłaniem. Tak, więc sama wybrałam 12 produkcji  z tego gatunku, które polską premierę miały w 2017 lub na początku 2018 roku.
 źródło: pixbay
1.Coco (2017)
2. Fernando (2018)
3.Gnomy rozrabiają (2018)
4. Jaskiniowiec (2018)
5. Luis i obcy (2018)
6. Magiczna zima Muminków (2017)
7.Pierwsza gwiazdka (2017)
8. Piotruś Królik (2018)
9. Pszczółka Maja Miodowe Igrzyska (2018)
10. Sing (2017)
11. Tedi i mapa skarbów (2018)
12. Twój Vincent (2017)

Jak widać jest tu kilka głośnych, oskarowych produkcji. Są też tytuły, które wybrałam głównie ze względu na obsadę polskiego dubbingu. 

Np w animacji Luis i obcy głosu użyczają Małgorzata Kożuchowska, Jarosław Boberek i Paweł Domagała. Z kolei w Magicznej zimie Muminków usłyszeć można Natalię Kukulską i Macieja Musiała. Rozśpiewana animacja Sing również przyciąga głośnymi nazwiskami. W obsadzie dubbingu są między innymi : Marcin Dorociński, Małgorzata Socha czy aktorzy młodzieżowi tacy jak Katarzyna Sawczuk i Adam Zdrójkowski. Nie mogło zabraknąć wokalistów młodego pokolenia, a wśród nich Ewa Farna oraz Dawid Kwiatkowski.  Sztuką dubbingu trudnią się także ikony polskiego kina takie jak : Jerzy Stuhr oraz Olaf Lubaszenko.Tę dwójkę usłyszymy oglądając animację Gnomy rozrabiają. Nagrodzony Oscarem film Coco również ma doborową obsadę. Maciej Stuhr ,Bartosz Opania, Marian Opania, Agata Kulesza czy Teresa Lipowska to tylko niektóre nazwiska , które użyczyły głosu w tej animacji. 
Na koniec kilka pytań do Was :
1. Ile z tych filmów widzieliście ?
2. Które z nich szczególnie polecacie i dlaczego ?
3. Czy na liście są animacje, ktore śmiało mogę sobie darować, bo szkoda na nie czasu ?
4. Czy są jeszcze jakieś interesujące tytuły,które powinny znaleźć się w tym zestawieniu, bo z jakiś względów koniecznie powinnam je obejrzeć ? Jeśli tak , proszę o tytuły i uzasadnienie. 

 Zapraszam do wymiany poglądów  Anne 18.

8 komentarzy:

  1. oj żadnego nie widziałam... a co do filmów to czekam na dzieło mojego ulubionego reżysera które ma mieć premierę na jesień:) The House That Jack Built. No ale to nie animacja:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie widziałam żadnego, ale kusi mnie Coco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer 9 widzieliśmy. Czas poszerzyć horyzonty o nowe tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoj Vincent to genialna animacja! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój Vincent mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam. Ale za Coco zabieram się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak miło widzieć, że się większość z propozycji obejrzało. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.