środa, 14 marca 2018

Pytanie do miłośników kina i nie tylko.

Dzisiaj przychodzę do Was z pytaniem związanym z filmami. Ostatnio oglądam ich bardzo dużo , często chodzę do kina. Zastanawiam się jakie ciekawe polskie i zagraniczne filmy będą miały swoją premierę do końca 2018 roku . Podpowiecie , polecicie coś ? A może jest wiele nieco starszych wartościowych filmów , które warto obejrzeć ? 
 źródło:pixbay

Moje ulubione gatunki filmowe
  • komedie romantyczne
  • komedie
  •  dramat obyczajowy
  • dramat psychologiczny
  • ekranizacje książek
  • filmy muzyczne, musicale
  • filmy animowane, ale tylko te z przesłaniem nie typowe bajki dla dzieci
  • filmy określane jako ambitne np. te, które zostały nagrodzone Oscarem, Złotym Globem itd. 
Nie polecajcie mi
  • horrorów
  • filmów katastroficznych 
  • filmów sensacyjnych
  • filmów kryminalnych
  • filmów przygodowych 
  • erotyków
  • westernów 
  • filmów akcji 
  • filmów Bollywood 
Telewizyjne kanały filmowe czy stacje typu TVP Kultura mają bogatą ofertę tylko co z niej wybrać ?  Liczę na podpowiedzi. Zostawiam Was z piosenką z komedii romantycznej, na którą wybrałam się  wczoraj.
Udanego dnia Anne 18.

 

16 komentarzy:

  1. Nie polecę, bo zamiast oglądania filmu wolę czytanie książek, zatem żaden ze mnie znawca w tym temacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ostatnio rzadko bywam w kinie, więc nie podpowiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam Trzy billboardy za ebbing missouri, rewelacyjny, genialny film. Dawno nie widziałam tak świetnego filmu.
    No i Czas mroku, świetny. Ja mieszkam w Wiedniu, nie wiem, czy już w Polsce był emitowany.
    Polskich nie oglądam, to nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Komedie romantyczne to moja specjalność :) Zdecydowanie polecam: Notting Hill, Mój chłopak się żeni, Bridget Jones, Holiday, Love Actually, klasyk Dirty Dancing, Igraszki Losu, nasze polskie Listy do M. i Planetę Singli, starszy Coctail i Top Gun z Cruisem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notting Hill, Mój chłopak się żeni, Bridget Jones, Holiday,Dirty Dancing,Listy do M. i Planetę Singli już oglądałam, ale pozostałych jeszcze nie. Dziękuję za podpowiedzi.

      Usuń
  5. Właśnie doczytałam, że chodzi o kino ;P
    Cóż, moze sie przydadzą i moje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę książki,jak oglądam filmy to tylko komedie ;) Polecam Almodóvara ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem daleko w tyle, jeśli chodzi o kinematografię.

    OdpowiedzUsuń
  8. polecam z czystym sercem Trzy billboardy za ebbing missouri,, na prawdę świetny tytuł i pozycja, a jaka gra aktorska:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie chodzę ostatnio do kina, ani właściwie nie oglądam filmów - także nic niestety nie polecę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo rzadko ostatnio chodzę do kina, wiec jestem w tyle z nowościami:-( Ale ja się napaliłam na film Wesele w Sorento z 2013 roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem na bieżąco. Kiedy mam chęć zobaczyć jakiś dobry film to sama poszukuję inspiracji i podpowiedzi w internecie - więc za bardzo nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja filmy oglądam tylko na Netflixie. Ale polecam bloga kinoswinka.pl - u Ani znajdziesz fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle dobrych filmów a tak mało czasu... xD

    Polecam: "Król rozrywki", "Gorzkie gody", "Disaster Artist","Cudowny chłopak", "Baby Driver", "Boska Florence", "Droga do szczęścia"... to tylko kilka ;)

    Sporo o filmach:
    https://dziennikarskiwarsztat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.