czwartek, 9 czerwca 2016

Znowu się tłumaczę i obiecuję, że niedługo wrócę do Was z niespodziankami.

Witajcie w czwartek. Tak wiem znowu zniknęłam na trochę, ale ten kto studiuje , wie, że sesja za pasem, a to mocno ogranicza moje blogowe działania. Poza tym ostatnio dużo myślałam o tym miejscu.  Wreszcie zrozumiałam, że to ja  nim rządzę , a nie ono mną. Nie liczą się statystki, ani to czy przeczytam w ciągu roku dwadzieścia, pięćdziesiąt czy sto książek, nie ważne ile postów opublikuję. Wierne czytelniczki i tak będą czekać na kolejne  teksty. Przynajmniej taką mam nadzieję. Kiedyś czułam się bardzo źle z tym, że  przez tydzień czy dwa nic dla Was nie napisałam, teraz też nie jest to dla miła sytuacja już rozumiem,  że czasem tak musi być, są rzeczy ważne,  priorytety i pasje, które  muszą poczekać. Z doświadczenia wiem, że pisanie tekstów na siłę byle tylko nie stracić komentarzy nic dobrego nie przyniesie, wręcz przeciwnie może zabić w Tobie pasję  i sprawić, że to, co kiedyś sprawiało Ci radość , teraz staję się przykrym obowiązkiem. Nie chcąc do tego dopuścić postanowiłam na chwilę zniknąć , ale obiecuję nie będzie to długi czas.  Po zakończeniu sesji i zamknięciu wszystkich uczelnianych spraw wracam do Was z nowymi pomysłami i projektami. Kilka tekstów czeka na dopracowanie, a stos lektur na wakacyjny wypoczynek rośnie z każdym  dniem. I bardzo mnie to cieszy, bo będę miała w czym wybierać.
 

Co  pojawi się na blogu po krótkiej przerwie ?
  •  Kolejna odsłona projektu Pogaduszki u Anne 18.
  • Recenzje, których pisania tak bardzo mi ostatnio brakuje. 
  • Stosik z nowymi zdobyczami nie tylko książkowym.
  • Ranking Top 10 z ulubionymi teleturniejami.
  • Posty, do których zainspirowały mnie moje czytelniczki.
  • Coś dla tegorocznych i przyszłych maturzystów oraz studentów (będą to zupełnie nowe projekty).
  • Coś dla miłośników filmu, muzyki, języków obcych.
  •  Post  z wynikami ankiet, w których braliście udział. 
  • Teksty niespodzianki i te, które już dawno Wam obiecałam. 
  • Wpisy gościnne.
Najwyższa pora zacząć realizować to, co zaplanowałam w zeszłym roku i w latach poprzednich.   Obiecałam  sobie, że w tym i kolejnych latach już nic nie będę planować, bo niewiele z tego udaje mi się potem wypełnić. 
Dziękuję za  wszystkie komentarze i za to, że zaglądacie tu nawet wtedy, gdy ja nie mam czasu zostawić u Was swojego blogowego śladu. Na koniec jeszcze pytanie Czy macie jakieś specjalne życzenie , co do kolejności postów, coś Was szczególnie zainteresowało ? Anne 18.

5 komentarzy:

  1. zainteresowały mnie teksty niespodzianki. wiadomo, studia są ważniejsze niż blog, dlatego w sesji można odpuścić. powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia podczas sesji, doskonale wiem, jak to jest. I czekam na nowe posty :)
    http://www.marchewkowemysli.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia na sesji i czekam niecierpliwie na Twój blogowy powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno pozaliczasz wszystkie egzaminy i do nas wrócisz :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze zobowiązania to te w realu, blogosfera może spokojnie poczekać. :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.