wtorek, 19 grudnia 2023

Skromne plany na 2023 rok cz. 3 pole do popisu dla Was - czas na rekomendacje od Czytelników

 Drodzy Czytelnicy.  W ostatniej części planów kulturalnych na 2024 rok daję Wam możliwość wybrania dla mnie książek do przeczytania oraz filmów i seriali do obejrzenia.  Nie podaję konkretnej liczby. Możecie polecać wszystko  poza kryminałami , erotykami i horrorami, których nie czytam ani nie oglądam.

 







źródło

Osoby, które śledzą nowości wydawnicze na pewno znajdą powieść, którą zechcą mi polecić.  Miłośnicy filmów, seriali i wszelkich platform streamingowych na pewno już wiedzą co  ciekawego będzie na nich dostępne w 2024 roku. Możecie też wymyślić dla mnie jakieś blogowe zadanie do wykonania. Polecać kanały na Youtube , ciekawe  portale, a nawet strony na Facebooku z interesującymi  materiałami. 
Klawiatury w dłoń i do dzieła. Jestem bardzo ciekawa co macie mi do polecenia. Liczę na sporo rekomendacji do wyboru. 
 
Udanego dnia. Anne 18. 

3 komentarze:

  1. Do co książek to może nie jestem na bieżąco, jest mnóstwo miejsc które traktują o książkach
    Co do filmów to tak na szybko: "Acrymony"; "Notatki o skandalu", "Dom z piasku i mgły". Nie wiem czy Ci się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam moje radio, w którym gram https://nienaganne.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że nie ma co narzucać innym tytułów do przeczytania i oglądania. Niech każdy wybiera sam to, co go interesuje.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.