wtorek, 7 listopada 2023

Ksiązki o kulturze i sztuce tj. teatr, taniec, malarstwo, muzyka i film.

 Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym zapytać o książki związane ze światem kultury i sztuki tj. teatru , tańca, malarstwa  muzyki i filmu. Dwa lata temu pytałam o tego typu publikacje w tekście Książki o aktorach i aktorstwie , ale nie te akademickie

Dziś znowu zadaję to pytanie, bo przez te dwa lata na sklepowe półki  mogło trafić mnóstwo kolejnych ciekawych książek o tejże tematyce.
 

Mam tu na myśli  nie tylko biografie aktorów, reżyserów , książki pisane w formie wywiadu rzeki,  jak i inne wiązane z powyższym tematem. 
 
Często czytacie książki o kulturze i sztuce, biografie, wywiady z aktorami  czy inne tego typu pozycje ?  Kiedy ostatnio coś takiego czytaliście ? Często chodzicie do kina/ teatru/ na inne wydarzenia artystyczne ?. 
 
Udanego dnia. Anne 18  
 
 

3 komentarze:

  1. Nic takiego nie czytałam, to jednak nie moja tematyka i nie mój zakres zainteresowań

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic takiego nie czytałam, ale taniec kocham mam puchar za taniec

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio byłam w kinie na filmie Twórca, o AI, ale był taki sobie, lepsze są....

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.