czwartek, 19 października 2023

Książki polecane w blogosferze i na Youtube w 2023 roku

Drodzy Czytelnicy. Dziś będzie bardzo krótko. Chciałabym tylko zapytać Was o książki, które są  najbardziej popularne w blogosferze i na Youtube w 2023 roku.  Nie śledzę nowości wydawniczych dlatego pytam o to Was.  Może chcecie zwrócić moją uwagę na jakiegoś nowego polskiego lub zagranicznego autora, którego odkryliście w tymże roku ? Może znacie wartościowe krótkie książki/ zbiory opowiadań.
 
 
 
Ktoś Was zachwycił, zaciekawił literacko ? Co jest teraz popularne w blogosferze i na książkowym Youtube ? Jakie tytuły z literatury faktu, obyczajowej chcecie mi polecić ?  
 
Udanego dnia. Anne 18  

5 komentarzy:

  1. Zapraszam na mojego instagrama, znajdziesz tam mnóstwo ciekawych książek. Cieżko wyróżnić jedną, bo wychodzi sporo interesujących powieści. Na pewno mogę polecić trhiller kryminalny "Żar" Weroniki Mathii, wspaniała i poruszająca książka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię książki które mogę z dziećmi czytać, zapraszam do mnie.Monika F

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zachecam po pozycje jakie ostatnio czytałam. Znajdziesz je na dole postu opublikowanego z okazji Dnia Walki z Rakiem Piersi na moim blogu Weekendownik

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ciężko coś polecić ale u Wioli na subiektywnieoksiazkach albo na kocieczytanie napewno znajdziesz inspiracje Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie totalnie wciągnęły książki Laury Skhuri , czytam już jej 7 ksiażke i to co mnie fasycynuje, to świat orientalny, dośc dobrze mi znany, ale nie od tej strony (bo autorka w nim żyje, ja tylko podrózuje) , do tego uwielbiam ksiażki oparte na faktach.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.