wtorek, 17 października 2023

Kącik blogowy # 62 Problemy techniczne na blogu- często się Wam zdarzają ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym poruszyć temat problemów technicznych , które być może czasem pojawiają się na Waszych blogach.


 Problem techniczny to to np : 
  • trudności z dodaniem grafiki do posta
  • trudności z dodaniem komentarza do wpisu
  • trudności z zalogowaniem się na Konto Google 
  • awarie dotyczące wszystkich blogów na danej domenie np. Blogspot, Wordpres itd. 
  • Inne problemy techniczne związane z prowadzeniem bloga.
Ja w ostatnim czasie miewam problemy z dodawaniem komentarzy na blogach takich jak mój czyli tych na blogspocie. Czasem uda mi się zostawić ślad jako Anonimowy, a niekiedy niestety nawet te komentarze pisząc kolokwialnie nie chcą się dodać. 

Czy Wy miewacie problemy techniczne na swoim blogu ? Jeśli tak to jakie i w jaki sposób je rozwiązujecie ? 

Udanego dnia. Anne 18

4 komentarze:

  1. Ja bardzo rzadko miewam takie problemy ale czasami rzeczywiście się zdarzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie kojarzę, że miałaś problemy z komentowaniem. Ja raczej rzadko mam jakieś problemy, aż nawet teraz nie kojarzę, kiedy ostatnio coś było nie tak

    OdpowiedzUsuń
  3. Problemy zawsze mogą się zdarzyć. Na szczęście, najczęściej, To sprawa przejściowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z komentarzami mam ostatnio jakiś problem i muszę zmieniać przeglądarkę by je dodawać.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.