środa, 25 października 2023

Książki bądź seriale których akcja dzieje się na uwiersytecie

Drodzy Czytelnicy.  Jako, że październik to miesiąc mocno kojarzący się ze studiami. Dlatego w dzisiejszym poście chciałabym zapytać o książki, z którymi bardzo rzadko się spotykam, a mianowicie powieści, których akcja rozgrywa się na uniwersytecie.  Mam tu na myśli zarówno uniwersytety amerykańskie, brytyjskie jak i polskie. 
 
 


 źródło

Jeśli Drogi Czytelniku nie przychodzi ci do głowy żaden " uczelniany" tytuł powieści, ale znasz np. uniwersytecki serial pisz śmiało. Na takie rekomendacje też czekam. 
Znacie książki/ seriale, których akcja toczy się na uniwersytecie lub których bohaterowie są studentami ? Mieliście w dzieciństwie marzenie, aby studiować na konkretnym  polskim bądź zagranicznym uniwersytecie ? 
 
Udanego dnia. Anne 18. 

10 komentarzy:

  1. Hmmm, w tej chwili żaden taki tytuł nie przychodzi mi do głowy. A pewnie jest ich całkiem sporo i jakieś na pewno czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałbym sobie odświeżyć, ale kilka seriali na pewno znam w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym momencie nie przypominam sobie żadnych książek.

    OdpowiedzUsuń
  4. W wakacje czytałam thriller Ruth Ware "Ta dziewczyna", gdzie spora część akcji toczyła się na angielskim Oxfordzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaby mnie ta propozycja zainteresować, dzieki.

      Usuń
  5. Książki ani serialu nie kojarzę na ten moment, ale mogę polecić film: "21" z Kevinem Spacey.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam ostatnio sporo, ale nie kojarzę żadnej takie książki z "uniwersytetową" fabułą

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, że nie kojarzę żebym taką książkę przeczytała kiedykolwiek

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kojarzę , ale pewnie są , ale skleroza :-)))) Przecież Uniwersytet to takie ciekawe miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze? Tak na szybko żaden tytuł książki nie przychodzi mi do głowy. Prędzej wymieniłabym tytuły filmów z uniwersytetem w tle (albo w roli głównej).

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.