poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Plan czytelniczy na dany rok ile procent z niego realizujecie ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym zapytać o realizację Waszych planów czytelniczych na dany rok. Jestem ciekawa czy zakładacie sobie konkretną liczbę książek do przeczytania np. ustawiając  wyzwania czytelnicze na portalach literackich. 

 
Ja osobiście od kilku lat nie wyznaczam sobie określonej liczby książek. Chcę po prostu, aby co roku było ich coraz więcej.  Oczywiście słyszałam o różnych wyzwaniach typu 52 książki, kiedyś nawet brałam w nich udział.  Teraz czytam książki dla przyjemności, a nie dla statystyki.  Wiem, że niektórzy czytają nawet ponad setkę powieści  rocznie wybierając  zarówno książki papierowe, e-booki jak i audiobooki. Ja jednak jestem tradycjonalistką i czytam tylko wersje papierowe.  Na ten moment  2023 roku przeczytałam 10 książek.
 
Zakładacie sobie konkretną liczbę książek do przeczytania na dany rok ? Ile procent z tego planu ostatecznie realizujecie ?  Ile powieści przeczytaliście już w 2023 roku ? 
 
Udanego dnia. Anne 18.  

9 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam planów czytelniczych , nawet nie planuje niczego z tym związanego , mam czas to czytam , nie mam - zajmuję się innym samorozwojem - ten fizyczny akurat w moim wieku staje się wazniejszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie nie robię żadnych planów, bo przy dzieciach to nie ma racji bytu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie zakładam żadnej liczby :) Czytam dla przyjemności, czasami w ramach współpracy recenzenckiej, ale tu też wybieram tytuły, które mnie interesują

    OdpowiedzUsuń
  4. Niczego nie zakładam. Czytam to, co wydaje mi się interesujące i wartościowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robiłam żadnych planów. Myślę, że to nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział w wyzwaniach, ale nie traktuję tego jak mus tylko jako przyjemność. Fajnie jest, gdy uda mi się zrealizować jakiś cel, ale nic na siłę. Często jest jednak tak, że plany realizacji muszą zejść na dalszy plan. Życie, ot co :) Ale fajnie jest mieć jakiś plan i cieszę się, gdy uda mi się go zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział w wyzwaniu przeczytania 52 książek w tym roku, to mnie motywuje, żeby w wolnej chwili zamiast oglądać głupie filmiki sięgnąć po kolejną pozycję, bo tych, które chcę poznać jest coraz to więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, lista książek, które chcę przeczytać przez cały czas się powiększa.

      Usuń
  8. Kasia Hartung -Łebek27 kwietnia 2023 07:24

    Ja już w tym roku zaskoczyłam samą siebie i przeczytałam wszystkie książki, które miałam zaplanowane na pierwsze półrocze ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.