poniedziałek, 3 kwietnia 2023

Kącik Filmowy # 38 Kwietniowe i majowe premiery nie tylko kinowe + zapowiedź polskich nowości Netflixa


 
Wykonanie : Klaudyna Maciąg

Kącik Filmowy by Anne 18 - miejsce, gdzie będę pisać o filmie. W kąciku znajdą się nie tylko recenzje polskich produkcji które obejrzę i  uznam za warte polecenia. Będę pisać także o blogach i kanałach w serwisie Youtube poświęconych filmowi. Znajdziecie tutaj moje recenzje, przemyślenia i  garść filmowych inspiracji. 
 
Drodzy Czytelnicy. Po początku roku pełnym kinowych i serialowych premier najbliższe dwa miesiące będą pod tym względem dużo spokojniejsze. Za nami rozdanie Orłów, Oscarów i Złotych Malin. O tym wszystkim pisałam w marcowych inspiracjach z zakamarków Internetu.
 
Przed nami zaledwie kilka nowości kinowych. Na platformy streamingowe trafią kolejne rodzime seriale a na Netflix parę nowości filmowych i niedawnych hitów kinowych.  Jakich ? Sprawdźcie sami. 
 
 
 Premiery kinowe kwiecień i maj 2023
  • Prawdziwe życie aniołów - premiera 14.04
  • Liczba doskonała -premiera 14.04
  • Skołowani- premiera 14.04 
  • Braty-premiera 21.04
  • Życie w błocie się złoci - premiera 12.05
  • Bliscy- premiera 19.05
 
 Nowości serialowe kwiecień i maj 2023
  • Swaci Polsat Box Go- premiera 7.04
  • Bring Back Alice  HBO Max-premiera 14.04
  • Pati- Player- premiera- 28.04
  • Teściowie  Polsat Box Go- premiera 12.05
  • Marzec '68 TVP1, niedziela godz. 20.20- premiera 14.05( serialowa wersja filmu z 2022 roku o tym samym tytule).
Premiery Netflix - kwiecień 2022. 
 

 
Polskie premiery Netflix 2023- filmy i seriale.
 
 

Na dziś to już wszystko. Wybieracie się w najbliższym czasie do kina , śledzicie serialowe nowości  Playera i Polsat Box ?  

Udanego dnia. Anne 18.
 
 
 
 
 

16 komentarzy:

  1. Tyle nowości! :D chętnie wybiorę do kina na Życie w błocie się złoci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śledzę serialowe nowości Netflixa i HBO. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhm...żeby też jeszcze mieć czas, żeby to wszystko oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ile nowości. Ja na razie muszę nadrobić zaległości w oglądaniu seriali i filmów, które pojawiły się wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. W najbliższym czasie nie wybieram się do kina,ale chętnie w domu coś zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  6. O, sporo tych polskich seriali. Jakoś nie mam serca do polskich produkcji, ale może czas nadrobić zaległości w tym temacie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pamiętam kiedy byłam w kinie ostatni raz , kiedyś regularnie, odkąd mieszkam na Śląsku zraziłam się do tych molochów kinowych i kosmicznych cen za pół godziny reklam ... jak to obejrzę za kilka lat , nic się nie stanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie za bardzo śledzę nowości, a do kina chodzę raz na kilka miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie za bardzo śledzę nowości, a do kina chodzę raz na kilka miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że może w maju wybiorę się na coś do kina.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć co nowego pojawi się w kinach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja natomiast czekam na premierę kolejnego sezonu Virgin River :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także czekam na tą premierę, bo bardzo lubię ten serial.

      Usuń
  13. Muszę przyznać, że w ostatnim czasie Netflix mnie bardzo rozczarowuje, albo starocie, albo filmy tak słabe, że za każdym razem żałuję straconego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób ma podobne odczucia, ale ja nie. Myślę, że dlatego, że jest tam mnóstwo polskich filmów i zagranicznych komedii romantycznych, które uwielbiam. Mam do nadrobienia też mnóstwo seriali. Między innymi Virgin River, Sprzątaczki, kolejne sezony ulubionych produkcji ,filmy dokumentalne itd.

      Usuń
  14. Skołowani mnie kuszą, może wybiorę się do kina. Netflixa nie mam, więc nie śledzę nowości tej platformy :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.