czwartek, 13 kwietnia 2023

Książki których nie czytam czyli te o ... zwierzętach

Drodzy Czytelnicy. Dziś będzie o książkach o które nigdy wcześniej nie pytałam.  O książkach, których nie czytam czyli tych o zwierzętach.  Ostatnią lekturą z psem w roli głównej była  książka O psie który jeździł koleją. Nie  lubię takich książek, ich recenzje omijam szerokim łukiem.  Nie wiem czy coś mnie do nich przekona.


 
Tychże powieści na rynku jest sporo począwszy od literatury dziecięcej poprzez lektury szkolne, powieści obyczajowe skończywszy na poradnikach. 
Jak często Wy sięgacie po książki o zwierzętach ? Co Was w nich najbardziej  interesuje ? Jaki tytuł nosiła ostatnia książka o zwierzętach, którą czytaliście ?
 
Udanego dnia. Anne 18.  
 
 

7 komentarzy:

  1. Bardzo często sięgam po książki o zwierzętach, są to powieści dla młodzieży i dorosłych, encyklopedie, wydania filmowe, czy typowo dziecięce.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja czytam. Zarówno te dla dzieci, jak I reportaże o zwierzętach dla dorosłych. Kopalnia wiedzy! A ostatnią przeczytaną były "Pałace na wodzie".

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię sięgać po książki o zwierzętach, bo można dowiedzieć się z nich sporo nowych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Lubię tytuły o zwierzętach, przede wszystkim kocham zwierzęta :) Lubię, jak nadaje im się głos w książkach, tak że mogą mówić o swoich uczuciach, które my ludzie możemy odczuwać, ale nie zawsze możemy o nich usłyszeć.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. oj az mi sie sentymentalnie zrobiło na myśl o lekturze ksiażi: "O psie który jeździł koleją." Czytałam w posdtawówce, jeszcze czytałam "Małą Czarownicę"

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się zastanowię, to również rzadko się gam po takie tematy, a nigdy się nad przyczyną nie rozmyślałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki o zwierzętach czytałam moim dzieciom. Bardzo lubiły taką lekturę.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.