poniedziałek, 20 marca 2023

Książki, które powinnam przeczytać jeszcze w 2023 - literatura faktu, reportaż , biografie czyli Wasze rekomendacje

Drodzy Czytelnicy. Dziś  będzie, o książkach, o których słyszałam dużo dobrego i które, albo przynajmniej część z nich chciałabym przeczytać jeszcze w tym roku.  Pisałam o tych powieściach tutaj oraz tutaj
Zajrzycie proszę w te linki i napiszcie które książki Waszym zdaniem są naprawdę warte przeczytania, a które śmiało mogę sobie odpuścić. 
 
źródło

Czekam też  na Wasze rekomendacje książek z gatunku: 
  • Literatura faktu
  • Reportaż
  • Biografie 
  • Inne w tym literatura piękna polska
Myślę, że dużo lepiej niż ja orientujecie się w zapowiedziach wydawniczych na najbliższe miesiące i dużo lepiej wiecie co w trawie piszczy.  

Niech te post będzie kopalnią książkowych inspiracji i okazją do dyskusji o książkowych premierach nie tylko tego roku. 

Udanego dnia Anne 18.

7 komentarzy:

  1. nie wiem czy to co aktualnie czytam mieści sie w powyższych kategoriach, ale żeby tak polecić to czytam "Sztuka Wojny" Sun Tzu, słuchałam jeszcze audiobooka "Akwarium" W. Suworowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie czytam "Dziury w ziemi". Reportaż o patodeweloperce. Na razie mogę polecić, ale nie przeczytałam jeszcze do końca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będzie co czytać, ja muszę ponadrabiać swoje zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że kilka z tych książek też bym przeczytała. Szczególnie te z literatury faktu, bardzo takie lubię. Aneta S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o literaturę obyczajową, to nowa powieść Anny Ziobro "Słoik z marzeniami". Reportaż - "Sprawa Josepha Fritzla", warto przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chętnie skorzystam z poleceń od innych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  7. A czytałaś "Szklane ptaki"? U mnie teraz książki rozwojowe na tapecie. Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.