wtorek, 17 stycznia 2023

Książki od których zakupu odwodzą Was nie do końca pozytywne recenzje

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym napisać o książkach od zakupu, których odwiodły  mnie niezbyt dobre recenzje znalezione na blogach bądź portalach literackich. Lista byłaby dość długa jednak skupię się na tych, które chciałam kupić w ostatnim czasie, ale przez kiepskie recenzje tego nie zrobiłam. 

 


 
1. Katarzyna Michalak Panna z bajki
2. Katarzyna Michalak Piastunka Róż
3. Marcin Wrona Wroną po Stanach
4. Paweł Reszka Mali Bogowie 
5. Paweł Reszka Czarni
6. Marianna Fijewska Trudny przypadek  prawdziwe historie polskich lekarzy
7. Andrew Morton Diana  moja historia
8. Marcin Adamiec Zniknięty ksiądz 
9. Aneta Pawłowska- Krać Głośnik w głowie
 
Czy Wy też stworzyliście kiedyś taką listę ? Jakie tytuły by się na niej znalazły ?  Czytaliście któraś z wymienionych powieści ?
 
Udanego dnia. Anne 18.  
 
 

7 komentarzy:

  1. Z tych tytułów żadnego nie czytałam. Czasami faktycznie niepochlebne recenzje mnie odstraszają od książki, ale czasami mam aż ochotę przekonac się sama, czy faktycznie jest tak słabo 🙂 Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych tytułów żadnego nie czytałam. Może kiedyś uda się

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja przekornie powiem, że akurat pana Pawła Reszki książkę chciałabym przeczytać. ;)
    Listy nie tworzyłam, ale owszem, od niektórych książek blogerzy mnie odwiedli, zwłaszcza gdy w negatywnej recenzji widzę to czego sama bardzo nie lubię oraz gdy pisze ją bloger, o którym już na podstawie wcześniejszych recenzji wiem, że ma podobne do mnie upodobania. Jednak do niektórych krytykowanych wręcz zachęcili - czasami nachodzi mnie taka przekorna chęć by zaryzykować i niejednokrotnie okazywało się, że tak źle wcale nie było. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Którą książkę Reszki masz na myśli ? Bo tutaj wymieniłam dwie.

      Usuń
  4. Bardzo starannie wybieram swoje lektury i raczej nie kieruję się recenzjami, bo kupuję i czytam książki, na które od dawna czekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam dwie pierwsze i niestety w moim odczuciu nie są za świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam prezentowanych pozycji, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.