sobota, 3 września 2022

Kącik Filmowy # 33. Netflixowy zawrót głowy czyli o wakacyjnych nowościach na najpopularniejszej platformie streamingowej

 
Wykonanie : Klaudyna Maciąg
Kącik Filmowy by Anne 18 - miejsce, gdzie będę pisać o filmie. W kąciku znajdą się nie tylko recenzje polskich produkcji które obejrzę i  uznam za warte polecenia. Będę pisać także o blogach i kanałach w serwisie Youtube poświęconych filmowi. Znajdziecie tutaj moje recenzje, przemyślenia i  garść filmowych inspiracji.
 
Drodzy Czytelnicy. Dziś na blogu kolejna odsłona cyklu Kącik Filmowy. Nie było go w czerwcu ani w innych wakacyjnych miesiącach ponieważ czas ten nie obfitował w premiery kinowe, ani w zbyt wiele interesujących wywiadów z aktorami. Były za trzy polskie premiery Netflixa czyli film Parada Serc (15 czerwca) oraz seriale Królowa ( 23 czerwca) i Gry Rodzinne ( 31 sierpnia). Co jeszcze ciekawego pojawiło się na tej platformie latem i co nowego znajdziemy tam we wrześniu ?   Zobaczcie i oceńcie sami. 
 
II. Nowości na Netflix Czerwiec -  Wrzesień 2022.
Wszystkie szczegóły dotyczące premier Netflixa znajdziecie w poniższych  filmach.
  • Czerwiec 
  •  Lipiec
 
  •  Sierpień 

  •  Wrzesień 

 
O wrześniowych nowościach kinowych i telewizyjnych pisałam tutaj Jeśli ktoś z Was jeszcze  o nich nie czytał zapraszam do lektury.
 
Co ciekawego oglądaliście na Netflixie w ostatnich miesiącach ? Zaglądacie tam bardziej ze względu na seriale czy na filmy ? 
 
Udanego dnia. Anne 18.  

 
 
 

11 komentarzy:

  1. Już dawno nic nie oglądałam. Wolny czas poświęcam na czytanie książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za bardzo nie mam czasu oglądać Netflixa, ale ostatnio wciągnął mnie film Gniew Boży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko coś oglądam, bo jeszcze korzystamy z końcówki lata i większość czasu spędzamy na dworze - ale ostatnio spodobały mi się "Purpurowe serca".

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przyznam, że nie mam Netflixa. Nie jestem mocno serialowa 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko oglądam seriale, ale zdarza się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie oglądam seriali, a netfixa nie mam. Jednak fajnie, że stworzyłaś kącik filmowy. Ńa pewno się przyda innym osobom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nic nie oglądałam, ale jak już zrobi się ciemno i zimno na dworze to nadrobię zaległości

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio nic nie mogę znaleźć na Netflixie. Podobały mi się Turbulencje

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe propozycje. Ostatnio nie oglądam zbyt wiele

    OdpowiedzUsuń
  10. Mało oglądam. Gniew Boży miałam okazję obejrzeć

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.