poniedziałek, 12 września 2022

Blogi, które nie są już aktualizowane zaglądacie na nie czasem ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś będzie bardzo krótko. Biorę na tapet temat blogów, które od lat nie są aktualizowane, ale nie zostały usunięte, a ich autor bądź autorka nie poinformowali o zamknięciu bloga. Co prawda nikt nie ma takiego obowiązku, ale czasem dla potencjalnego czytelnika to ważna informacja. 
 
 







Ja nadal mam na liście czytelniczej kilka blogów, które ostatni raz aktualizowane były dwa, trzy, a nawet pięć lat temu.  Dlaczego ? Może dlatego, że mam do tychże blogów sentyment, może dlatego, że lubię wracać do zamieszczonych na nich artykułów i recenzji ? Chyba i to i to. 

Nie liczę na żaden spektakularny blogowy powrót, bo jeżeli dana osoba od lat nic nie publikuje widocznie ma ku temu powód. 
Czytacie czasem blogi, które od dawna nie są aktualizowane ? Jeśli tak to do jakich treści na nich zamieszczonych lubicie wracać i dlaczego ? Pamiętacie jakiś niespodziewany blogowy powrót ? Może nadal na taki powrót " ulubionego bloga sprzed lat" liczycie ? 

Udanego dnia. Anne 18.


6 komentarzy:

  1. Raczej nie. Nie zaglądam do takich miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście rzadziej niż na te które mają często nowe wpisy. Fajnie jak chociaż raz na tydzień zostanie dodane coś nowego, zawsze to coś do poczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takich blogów wiele na mojej liście obserwowanych, ale raczej na nie na zaglądam. W sumie miałam kiedyś tylko jedną blogerkę, na której bloga lubię wracać - piękne miała zdjęcia na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem trafiam na takie blogi. Szkoda, że niektóre nie są już aktualizowane

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czytać stare blogi. Jeszcze tyle ciekawych wpsiów można znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami autor bloga chce zrobić krótką przerwę, która się wydłuża i wydłuża i wydłuża... Sama tak od 2 lat nie aktualizuję bloga i gdzieś z tyłu słowy mam myśl "wrócę!" no i... Jeszcze nie wróciłam. A do nieaktywnych blogów lubię wracać. Nie zawsze czytam wszystkie recenzje, więc zawsze jest coś nowego do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.