poniedziałek, 7 sierpnia 2023

Kącik blogowy # 61 Blogowe banery i reklamy, na których się zarabia- klikacie w nie dając zarobić innym ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś w Kąciku blogowym chciałabym zapytać o takie elementy bloga, których posiadanie mnie osobiście bardzo irytuje i nigdy  nie dość, że nie zwracam na nie większej uwagi to nawet w nie nie klikam.  Nie daję tym samym innym zarobić i wcale nie jest mi z tym źle. 


źródło

Wydaje mi się też, że  reklam na blogach jest już coraz mniej bo znalazły się inne miejsca i platformy do reklamowania. takie jak choćby media społecznościowe.  Jestem ciekawa czy są jeszcze tego typu elementy bądź typu blogowych postów, które Was denerwują lub wręcz irytują. 
 
Jakie jest Wasze podejście do banerów i reklam na blogach, dajecie blogerom zarobić klikając ? Wpisy sponsorowane to  już standard czy nadal bywają denerwujące oczywiście bez oznaczeń ? 
 
Udanego dnia. Anne 18.  

 


1 komentarz:

  1. Od czasu do czasu klikam w różne banery i linki.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.