poniedziałek, 21 lutego 2022

Kącik Filmowy # 28. Wywiad z Wiktorią- autorką bloga Między Odcinkami

 

Wykonanie : Klaudyna Maciąg
Kącik Filmowy by Anne 18 - miejsce  gdzie będę pisać o filmie. W kąciku znajdą się nie tylko recenzje polskich produkcji które obejrzę i  uznam za warte polecenia.Będę pisać także o blogach i kanałach w serwisie Youtube poświęconych filmowi. Znajdziecie tutaj moje recenzje, przemyślenia i garść filmowych inspiracji.

Drodzy Czytelnicy. Dziś w Kąciku Filmowym coś czego jeszcze w nim nie było. Coś nad czym myślałam od kilku miesięcy. Szukałam tylko odpowiedniej osoby do tego projektu. Zapraszam na wywiad. Moim gościem jest dziś Wiktoria autorka bloga Między Odcinkami.

Sama o sobie mówi : Jestem Wiktoria. Jestem studentką zarządzania i zajmuję się copywritingiem. Dopiero kilka miesięcy temu postanowiłam połączyć moje dwie pasje- pisanie i oglądanie filmów oraz seriali.Z tego połączenia narodził się blog Między Odcinkami.
 
Anne 18: Na początek powiedz jak to się stało, że dziewczyna studiująca zarządzanie założyła blog o filmach i serialach ? 
Wiktoria : Od zawsze o wiele częściej wybierałam filmy/ seriale niż książki czy artykuły naukowe. Po jakimś czasie wpadłam na pomysł, że może dzielenie się swoimi odczuciami po obejrzanej danej produkcji to dobry pomysł- tak narodził się blog Między odcinkami.
Czy wybierając tematykę swojej strony wiedziałaś, że podobnych blogów nie ma zbyt wielu ? 
W czasie zakładania bloga myślałam zupełnie odwrotnie- znałam wiele blogów, które pisały o filmach   oraz serialach. Jednak mimo to  postanowiłam założyć swój i zacząć opisywać obejrzane produkcje we własny sposób.
Skąd pomysł na taki tytuł bloga ? 
Bardzo długo myślałam nad tytułem bloga... Chciałam, żeby mocno nawiązywał do mnie jako do autorki bloga. Jednocześnie nie chciałam, aby był podobny do istniejących już tytułów blogów, liczyłam na coś unikalnego i znalazłam. Między odcinkami to właśnie ja, między odcinkami analizuję, interpretuję, i piszę o obejrzanych produkcjach.
 
 
Piszesz głównie o nowościach, czy masz w planach recenzowanie także starszych produkcji ? Uzasadnij odpowiedź. 
Oczywiście, że tak. Mam to w planach. Jednak obecnie oglądam kilka naprawdę bardzo interesujących seriali. Chcę opisać je  jako pierwsze, ale niestety dodatkowe obowiązki związane przede wszystkim ze studiami nieco mi to utrudniają. Na pewno, bliżej czerwca chcę zwiększyć częstotliwość dodawania nowych wpisów. 
Wspominasz, że chcesz dzielić się z czytelnikami inspirującymi serialami. Co przez to rozumiesz ? 
Dla mnie istnieją dwa rodzaje seriali i filmów. Pierwsze to takie, które możemy oglądać podczas  gotowania, sprzątania czy w czasie podróży. Są ciekawe, ale często ich fabuła jest podobna- wiemy jak się skończy. Mimo tego chcemy poznać całą historię. Natomiast drugi rodzaj to taki, w którym dana produkcja całkowicie nas pochłania, nie jesteśmy biernymi widzami, bierzemy udział w tej historii, próbujemy zrozumieć głównych bohaterów, zastanawiamy się nad ich zachowaniem. Co więcej naprawdę dobre produkcje serialowe oraz filmowe niekiedy mogą w taki sposób wpłynąć na widza, że może on zmienić postrzeganie świata, zrozumieć pewne kwestie, których do tej pory  nie był świadomy. To produkcje, które uświadamiają- dlatego nazwałam je inspirującymi. 
Informacje o nowościach serialowych, recenzje filmowe, rankingi i...będzie coś jeszcze ? 
Być może? Obecnie myślę nad dodatkowymi materiałami, większym zaangażowaniem na Instagramie Między Odcinkami - nad ogólnym rozwojem mojego bloga. Jednak tak, jak wspomniałam- obowiązki związane ze studiami obecnie mnie hamują. Obiecuję, że czerwiec będzie pełen niespodzianek.
Myślisz, że pandemia koronawirusa i szeroka oferta platform. serwisów filmowych sprawi, że frekwencja w kinach będzie jeszcze mniejsza niż obecnie ? 
Niekoniecznie. Obecnie w kinach są limity osób, przez co trudniej jest znaleźć miejsce na ulubiony film, składając rezerwację z dnia na dzień. Poza tym uważam, że ludzie już bardzo dużo czasu spędzili w domu przeglądając Netflixa. W dodatku istnieje taka grupa ludzi, którzy uwielbiają chodzić do kina, po prostu. Ja również czekam na gorące premiery, aby ponownie pojawić się w kinie. 
Mówisz, że chciałabyś obejrzeć kilka premier w kinie. Jakie to produkcje i dlaczego akurat one? 
Przede wszystkim czekam na premierę kolejnego filmu od Marvel Studios. Mowa tutaj oczywiście o Doctor Strange in the Mulitiverse of Madness. Najnowszy zwiastun filmu jeszcze bardziej mnie zaintrygował, nie mogę się doczekać.  
Który z serwisów streamingowych: Netflix , Player, HBO Go, Prime Video jest Twoim ulubionym i dlaczego ? 
Bardzo trudno wybrać, ale przez ostatni czas najczęściej korzystam z Netflixa i Playera. Netflix to szeroka baza filmów, seriali, ale także dokumentów, wywiadów i stand-upów. Natomiast na Playerze oglądam polskie seriale, które w ostatnim czasie wypadają świetnie pod względem jakości.  HBO Go to platforma, na której mam kilka ulubionych seriali, ale może zmieni się to  w najbliższej przyszłości ?
Gdybyś miała polecić po pięć filmów i seriali z serwisów Netflix i Player to wybrałabyś....?
Zacznę od Playera będzie to dla mnie łatwiejsze:
1.Chyłka
2.Behawiorysta
3. Skazana
4. Pajęczyna
5. Żywioły Saszy 
Wszystkie z nich to seriale, filmów niestety nie wymienię, ponieważ żadnego nie oglądałam na tej platformie.
Jeśli chodzi o Netflix to top of the top seriali to
1. Sprzątaczka
2. Dobre Miejsce
3.The Bold Type
4. New Amsterdam
5. The Fall
To te, które przyszły mi jako pierwsze na myśl, ale moja lista byłaby znacznie dłuższa.
Najlepsze filmy z Netflixa to:
1. Oszust z Tindera
2. Bohemian Raphsody
3. Boże Ciało 
4. Dwóch Papieży
5. Nie patrz w Górę
Czy znasz inne blogi filmowe, które chciałabyś zarekomendować ?
Bardzo podoba mi się blog Serialowa pl na pewno warto na niego zajrzeć.
Dokończ zdanie : Kultowy film to dla mnie taki, który...?
Którego przesłanie/ refleksja jest aktualne nawet po kilku latach.
 Jaki film bądź serial zamierzasz obejrzeć w najbliższym czasie ? 
Obecnie oglądam The Fall oraz Behawiorystę, ale ostatnio na Netflixie pojawiło się mnóstwo ciekawych produkcji, które chciałabym obejrzeć.  
Gdybyś mogła wybrać jeden z zawodów związanych z filmem tj. aktor, reżyser, scenarzysta, krytyk filmowy na który byś się zdecydowała ? 
Zdecydowanie reżyser.
Na koniec powiedz mi jak widzisz swojego bloga za  dziesięć lat?  
To bardzo długi okres, ale widzę go jako miejsce, w którym każdy z nas może przeczytać o serialu/ filmie, a także podzielić się swoją opinią.Chciałabym żeby mój blog był również miejscem, gdzie kiedy ktoś zastanawia się nad wyborem filmu/ serialu do obejrzenia wchodzi na Między Odcinkami.  i od razu wybiera produkcję z jednego z wielu już rankingów. Chcę rozwijać swoją społeczność na Instagramie i Facebooku, być może otworzyć sklep związany z tematyką bloga.... Jednak wszystko w swoim czasie. 
Wiktorio jeszcze raz dziękuję za współpracę. Mam nadzieję, że moim czytelnikom spodoba się takie urozmaicenie Kącika Filmowego.
 
Udanego dnia. Anne 18.  
 
 

22 komentarze:

  1. O widze ze muszę nadrobic netfliksa:0 pierwsza listaq zrobiona tylko drugiej brakuje mi parę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tym blogu, wiem tym chętniej zapoznałam się z wywiadem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielu z wymienionych filmów i seriali jeszcze nie widziałam. Mam nadzieję, że znajdę w końcu czas na ich obejrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie najbardziej zaciekawiły zestawienia, ponieważ mamy całkiem podobny gust :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina Kwiatkowska21 lutego 2022 22:03

    Jeśli chodzi o wybór seriali i filmów to jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ze swojej strony również bardzo Ci dziękuje, Aniu za możliwość udzielenia wywiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Filmowy kącik to coś dla mnie, bardzo lubi oglądać filmy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niewątpliwie spróbuję podejrzeć kilka wymienionych w rozmowie tytułów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie napracowałyście się przy wywiadzie - gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za rekomendacje, mega ciekawe wskazania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry film, czy serial idealnie nadaje się na wolny czas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem - oszust z Tindera słaby film i bardziej przereklamowany..

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, bardzo ciekawy wpis. Ciekawe prezentuje się zestawienie filmów i seriali wartych obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za rekomendacje przyda mi się coś nowego do obejrzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię obydwa wasze blogi i wywiad z przyjemnością mi się czytało. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog nie słyszałam o nim, ale chętnie na niego zajrzę w poszukiwaniu poleceń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zawsze mam największy problem z wyborem danego tytułu.

      Usuń
  17. Bardzo ciekawy wywiad, przeczytałam z przyjemnością. Lubię pasje u ludzi, u tej pani czuć pasję

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest z czego wybierać. Sprzątaczkę próbowałam oglądać ale nie dałam rady

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką ciekawością czytałam ten wywiad. Gratuluję takiego świetnego otwarcia cyklu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam wcześniej o tym blogu, bardzo chętnie go odwiedzę. Bardzo ciekawy wywiad :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.