czwartek, 20 maja 2021

10 książek, które chciałabym przeczytać w drugiej połowie 2021 roku

Drodzy Czytelnicy. Stali bywalcy tego bloga wiedzą, że jestem wielką miłośniczką planowania. Publikowałam tutaj już kilka list rzeczy do zrobienia oraz polskich    i zagranicznych filmów do obejrzenia  Było też parę list, książek które chciałabym przeczytać.

Oczywiście wraz z upływem kolejnych miesięcy plany te ewoluowały. Część z książek udało mi się przeczytać, a na  niektóre np. te o epidemii  koronawirusa  straciłam ochotę a ich miejsce na liście zajęły inne. 



źródło 

Dziś prezentuję kolejną taką listę. Tym razem będzie to 10 książek, które chciałabym przeczytać w drugiej połowie 2021 roku. Zapraszam do dalszej lektury.

1. Anna Herbich -Zychowicz Dziewczyny Ocalałe

2. Magda Łucyan Dzieci Getta. Ostatni świadkowie zagłady

3. Radek Kotarski Inaczej

4. Pan Pielęgniarka SOR- to jest dramat

5. Omid Scobie, Carolyn Durand Harry i Meghan. Chcemy być wolni

6. Nicholas Sparks Z każdym oddechem

7. Nicholas Sparks Powrót

8. Jojo Moyes Kiedy odszedłeś

9. Katarzyna Michalak Trzy życzenia

10. Katarzyna Michalak Uśmiech losu

Jak widzicie niektóre tytuły się powtarzają, a inne pojawiły się po raz pierwszy. Jest tu i literatura faktu i powieści obyczajowe. 

Jeśli mało Wam moich czytelniczych planów zapraszam do zakładki Książkowa lista marzeń.

W dzisiejszym poście to już prawie wszystko. Jeszcze tylko kilka krótkich pytań.

Ile książek z mojej listy już przeczytaliście, a które macie w planach ? Może  chcecie mi polecić inne powieści z kręgu literatury faktu i prozy obyczajowej, które są warte przeczytania ? 

Zachęcam do dzielenia się swoją opinią. 

Udanego dnia. Anne 18.

 

 


17 komentarzy:

  1. Cześć Aniu z Twojej listy podoba mi się wiecej tytułow, jednak te 3 są zaplanowane na maj, czerwiec
    Nicholas Sparks Z każdym oddechem
    Nicholas Sparks Powrót
    Jojo Moyes Kiedy odszedłeś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super po ich przeczytaniu daj znać jak je oceniasz.

      Usuń
  2. Nie miałam żadnej tej książki u siebie. Sama nie planuje zbyt wiele, trafiają do mnie głównie romanse, które najchętniej czytam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze ani jednej nie przeczytałam z tych co napisałaś.Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że planujesz lekturę książki Jojo Moyes. Bardzo lubię tę autorkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka lat temu czytałam Zanim się pojawiłeś. Teraz przypomniałam sobie, że jest jeszcze druga część.

      Usuń
  5. Czytałam książki Katarzyny Michalak, lekkie lektury na wolny dzień.
    Dzieci Getta to trudna książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ją czytałaś, dopiero co była premiera ? A może mówiąc trudna masz na myśli tematykę ?

      Usuń
    2. Tak, czytałam. Trudna tematyka książki, ale takie też są potrzebne.

      Usuń
    3. Też tak uważam. Poza tym "Powstańcy " inna książka tej autorki zrobili na mnie ogromne wrażenie.

      Usuń
  6. Szczerze nie czytałam niczego... ale niektórych autorów znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie spotkam się z żadną z tych książek, u mnie inny zestaw przygód czytelniczych w planach. Jednak mam nadzieję, że upragnione tytuły sprawią Ci wiele przyjemności i satysfakcji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jeszcze żadnej z nich nie mam. Zobaczę ile z nich uda mi się ostatecznie kupić/ pożyczyć od kogoś.

      Usuń
    2. No tak, nie zawsze udaje się upolować tytuły, które zwróciły nasza uwagę, ale książki mają to do siebie, że jak mają trafić w nasze ręce, to wcześniej, czy później, znajdą do nas drogę. Powodzenia w polowaniu książkowym. :)

      Usuń
    3. Dziękuję. No zobaczę co i kiedy uda mi się upolować. Np. książki Katarzyny Michalak to 4 i 5 część serii mazurskiej. Pierwsze trzy tomu pożyczałam od kogoś kilka lat temu. Jeśli nie uda mi się wypożyczyć kolejnych w bibliotece to raczej ich nie przeczytam, bo trochę nie ma sensu kupowanie tomu 4 i 5 nie mając na półce poprzednich.

      Usuń
  8. Nie czytałam żadnej książki z Twojej listy, ale na pewno chciałabym zdobyć ,,Trzy życzenia'' i ''Uśmiech losu'', gdyż bardzo lubię twórczość Kasi Michalak.

    OdpowiedzUsuń
  9. zupełnie nie mój krąg zainteresowań, ale też mam taką listę :-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.