sobota, 24 października 2020

5 książek, które chciałabym przeczytać w najbliższym czasie

Drodzy Czytelnicy. Dziś będzie krótko i na temat. O czym ? O książkach, które chciałabym przeczytać w najbliższych miesiącach. Część z nich jest już na rynku, a pozostałe będą miały swoją premierę za jakiś czas.  Chciałabym żebyście zdradzili mi co sądzicie o tych tytułach i czy Waszym zdaniem rzeczywiście są warte przeczytania. 
 

fot. ilustracyjne pixbay
 
Na liście książek znajdzie się pięć tytułów
1. Anna Herbich Dziewczyny Sprawiedliwe
2. Paweł Kapusta Pandemia. Raport z frontu
3. Radek Kotarski Inaczej- premiera 16 listopada 2020
4. Paulina Mikuła LiteraTOURa- premiera 27 października 2020
5.Marcin Wyrwał, Małgorzata Żmudka Nadzwyczajni
 
W dzisiejszym poście to już wszystko. Czytaliście którąś z tych publikacji? Czekacie na książki Radka i Pauliny ? 
 
Udanego dnia. Anne 18. 
    

 

5 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej z tych książek, jednak mam nadzieję, że przypadną Ci do gustu! Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej z tych jeszcze nie mam na półce, ale może niektóre kupię.

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa książki Pauliny. I też pewnie ją przeczytam w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam ani jednej ale pierwsza pozycja mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie wymienione przygody czytelnicze jeszcze przede mną, mam nadzieję, że tytuły spotkają się z twoim uznaniem. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.