wtorek, 27 kwietnia 2021

Kącik blogowy # 33 Blogi, które Was czymś zaskoczyły lub nadal zaskakują

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym zapytać Was o blogi, które na  przestrzeni lat Was czymś zaskoczyły lub nadal zaskakują. Mam tu na myśli nie tylko blogi książkowe, ale także te o innej tematyce. 


źródło 

Chodzi mi o zaskoczenie takimi rzeczami jak : 

  • Częstotliwość i regularność dodawania postów 
  • Staż bloga i jego rozwój
  • Tematyka niektórych postów
  • Styl pisania 
  • Zmiany zachodzące na konkretnym blogu na przestrzeni lat
  • Ilość komentarzy i  jakość dyskusji pod postami
  •  Inne elementy, które mogą być zaskakujące
Przyznam szczerze, że na przestrzeni lat było kilka blogów, które mnie pozytywnie zaskoczyły. Znalazłam na nich i to czego się spodziewałam i to na co nie liczyłam. Były to między innymi blogi Katsuumi, Klaudyna Maciąg, Magiczny Świat Książki i nie tylko oraz  Subiektywnie o książkach, Literacki Świat Cyrysi i Edukacja z pasją .
 
Nie spodziewałam się, że tak bardzo spodobają mi się także blogi Mam na to plan czy  strona prowadzona przez Tamarę Gonzalez- Perea.  Takich zaskakujących dla mnie miejsc było i jest w sieci jeszcze sporo. 

Czy jakiś blog Was kiedyś pozytywnie zaskoczył ? Jeśli tak to którym z  wyżej wymienionych elementów ? A może tym co było najbardziej zaskakujące jest coś o czym nie wspomniałam ? Zapraszam do dyskusji.

Udanego dnia. Anne 18.
 
 


 

17 komentarzy:

  1. Bardzo zaskakują mnie niektóre blogi, które prowadzone są przez lata i nadal regularnie pojawiają się tam codzienne wpisy.
    Bloga Sylwii z Magiczny Świat Książki bardzo lubię, podobnie Wioli z Subiektywnie o książkach, czy Krysi z Cyrysia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak też lubię blogi Wioli i Krysi. Czytam je od lat. Ja zaglądam do nich a one do mnie.

      Usuń
    2. Przyjemnie jest stworzyć taką internetową więź, która trwa przez lata.

      Usuń
    3. Zdecydowanie się zgadzam.

      Usuń
  2. Uwielbiam estetykę "mam na to plan" wszystkie treści, które są tam zamieszczane są bardzo inspirujące i motywujące :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było kilka takich blogów... te które utkwiły mi najbardziej w pamięci, to takie, których właściciel był otwarty na nowe znajomości i często z własnej inicjatywy utrzymywał ze mną kontakt w komentarzach.
    Zawsze to sobie ceniłam na blogu. Taki feed back, że to, co sama napisałam dotarło do odbiorcy, że ten ktoś to przeczytał, odpisał, był dla mnie miły. po za tym zaskakujące są dla mnie blogi z długoletnim stażem na których raktycznie nic się nie zmieniło, albo po prostu, nadal istnieją. To coś fenomenalnego wrócić na "stare smieci" i zobaczyć, że ktoś kogo sie obserwowało kilka lat temu nadal prosperuje w tym świecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak to jest bardzo miłe. Sama niedawno odkryłam, że kilka blogów, które powstały 10 lat temu tak jak mój lub nieco później nadal istnieją, choć myślałam, że zostały już usunięte. Ja w ciągu tych prawie 10 lat( w październiku minie) wygląd bloga tak naprawdę zmieniłam tylko dwa razy i dobrze mi z tym. Jest tak jak chcę żeby było. Tematyka owszem została poszerzona np. o kąciki, dyskusje itd, ale wygląd od kilku dobrych lat jest taki sam i już tak zostanie. Odpowiadanie na komentarze też jest miłe.

      Usuń
    2. Ohoho ja zmieniałam wygląd bloga milion razy :D i zawsze mi coś nie pasowało. Zaliczyłam również przerwę na blogspocie dwuletnią, bo zachciało mi się mieć blog na własnej stronie... Koleżanka mi to ogarniała. Pierwszy rok miałam za darmo (i według niej cały czas miałam mieć za darmo) a po roku mi powiedziała, że musze zapłacić 150 zł.. zapłaciłam, ale patrzyłam na te statystyki a raczej ich brak i w styczniu tego roku wróciłam na blogspota. Tam przez dwa lata miałam może z 6 komentarzy i to jeszcze takich "wyproszonych", a tu mam już 20 i ciesze się za każdym razem gdy widze coś nowego :) Mam akurat kolejny nowy ale odpisze na niego później, bo za chwilę jadę do miasta :)

      Usuń
    3. Ja nigdy nie miałam w planach przechodzenia na własną domenę, choć wielu mi to sugerowało. Te powody, o których napisałaś i mnie odstraszyły. Nigdy mnie nie kręciło rozwijane menu te wszystkie kombinowane podstrony. Wystarczy mi to co ma blogspot.

      Usuń
  4. Regularnie czytam kilka blogów, które na przestrzeni czasu się zmieniały i zaskakiwały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owszem znam takie blogi, które pięknie się rozwijają, szczególnie jeden biznesowy bardzo fajny i mi się podoba.
    Ale byłam też zaskoczona jak kobieta zlikwidował blog, bo Google wprowadziło zmiany i one jej się nie podobały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bodaj od października 2020 czy września już nie pamiętam jest nowy interfejs Bloggera. Też ciężko mi się było przyzwyczaić i dopóki była taka opcja przywracałam starszą wersję, ale teraz już musiałam przywyknąć.

      Usuń
    2. Czasem już od jakiegoś czasu chodzi po głowie myśl, aby zlikwidować bloga, bo coś się w człowieku wypaliło, wówczas pretekst utwierdza w przekonaniu.

      Usuń
    3. Wiesz ja bloguję już prawie 10 lat, ale nie zamierzam przestać, choć ta okrągła rocznica składnia do wielu przemyśleń.

      Usuń
  6. A mi sie podoba milosna-globalizacja.pl Mam słabość do ciętych komentarzy autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wiele blogów, które odwiedzam z prawdziwą przyjemnością, czuję się w nich komfortowo, mają swój urok, zwłaszcza od strony merytorycznej.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.