czwartek, 23 lipca 2020

Kilka pytań o nowości książkowe

Drodzy Czytelnicy. Przyznam szczerze, że przez ostatnie miesiące nie śledzę nowości wydawniczych ani polskich ani zagranicznych. Nie wiem czy ze względu na pandemię premiera jakiegoś tytułu została przesunięta czy też nie. Dlatego zwracam się dziś do Was z kilkoma krótkimi pytaniami. Mam nadzieję, że na nie odpowiedzcie i polecicie mi kilka ciekawych lektur.

1. Jaką książkę polskiego autora/ autorki wydaną w ostatnich miesiącach szczególnie polecacie i dlaczego ? 
2. Czy czekacie  na jakąś zagraniczną premierę wydawniczą ? Jeśli tak to na jaką ? 
3. Czy słyszeliście coś o polskiej premierze nowych książek Cathy Glass, Nicholasa Sparksa czy Erica Emmanuela Schmitta ? 

Jeśli macie do przekazania jakieś inne " książkowe wieści", bądź inspiracje podzielcie się nimi w komentarzu.

Udanego dnia. Anne 18. 

8 komentarzy:

  1. ja aktualnie nie czekam na nic, staram się nie przeglądać zapowiedzi ani nowości, bo i tak mam już duży stosik wstydu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Twój blog i często czytałam Twoje recenzje.
    Nie wiem, czy znasz trylogię Wendyjska Winnica Zofii Mąkosy, 3 część wyszła teraz niedawno. Serdecznie Ci polecam i jeśli chcesz to przeczytaj mojarecenzje pierwsze
    https://www.facebook.com/114387647015491/posts/115675283553394/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknęłam za szybko, przepraszam. Jeśli chcesz, to przeczytaj moją opinię o pierwszej części:). Zakupiłam też nowa książkę Lesley Lokko "Ostatnia debiutantka". Jest w drodze do mnie. Lokko była kiedyś jedna z moich ulubionych autorek. Czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o zagraniczne premiery, to ja czekam niecierpliwie na nową książkę Llosy, który ma ukazać się jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to bym Ci mogła polecić ale dziecięce tytuly

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wciąż nadrabiam książkowe zaległości, bo ostatnie tygodnie musiałam poświęcić mojej pracy magisterskiej, więc nawet nie rozglądam się za nowościami, bo moja lista i tak jest długa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaką książkę polskiego autora/ autorki wydaną w ostatnich miesiącach szczególnie polecacie i dlaczego.
    ODP. Polecam serię ,,Obca miłość'' Katarzyny Grabowskiej - niezwykle emocjonujący misz-masz gatunkowy, który nieźle podnosi napięcie.
    Czy czekacie na jakąś zagraniczną premierę wydawniczą ? Jeśli tak to na jaką ?
    ODP. Nie czekam na żadną zagraniczną premierę, gdyż wolę obecnie powieści naszych rodzimych pisarzy.
    Czy słyszeliście coś o polskiej premierze nowych książek Cathy Glass, Nicholasa Sparksa czy Erica Emmanuela Schmitta ?
    ODP. Niestety nie słyszałam, ale to dlatego, że ostatnio mało mnie w wirtualnej sieci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieskromnie polecam swoją serię "Podróże literackie", w której przedstawiam osobiście odwiedzone miejsca, związane z pisarzami. Ostatnio wyszła o Żeromskim, wcześniej o Sienkiewiczu i Mickiewiczu. We wrześniu ukaże się Prus. Serdecznie zapraszam do lektury. Można uzyskać autograf, pisząc na az44@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.